کد خبر : 16312
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

تا اول زمستان هر گونه قرارداد با قرمزها ممنوع شد

تا اول زمستان هر گونه قرارداد با قرمزها ممنوع شد
تا اول زمستان و قبل از شروع نیم فصل دوم هر گونه قرارداد با قرمزهای لیگ جزیره ممنوع شد.؛

سرمربی منچستریونایتد صراحتا اعلام کرد تا ابتدای زمستان نباید با هیچ بازیکن این تیم مذاکره شود. این تصمیم به خاطر حفظ صلاح تیم و پیشرفت آن منظور شده است.

اریک تن هاخ اعلام کرد مسابقات سختی را در پیش داریم. همچنین مشکلات فنی و تاکتیکی تیمی داریم و باید آنها را برطرف کنیم. نمی خواهیم از الان وارد میز مذاکرات شویم. چنین اتفاقی باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان می شود. بنابراین صلاح نمی بینم تمرکزمان به خاطر صحبت با بازیکنان بر هم بخورد.

این تصمیم سرمربی منچستریونایتد در شرایطی اعلام شده که تیم باشگاه تحت هدایت او با شمار زیادی از بازیکنان بایستی به زودی تعیین تکلیف کند. قرارداد بسیاری از بازیکنان این تیم نیز رو به اتمام است. برای مثال داوید دخیا و رشفورد نمونه این بازیکنان هستند.

تا اول زمستان هر گونه قرارداد با قرمزها ممنوع شد

رشفورد ستاره ای که تا الان بلاتکلیف است

با این حساب بایستی تا زمستان قرمزهای یونایتد از جمله رشفورد ستاره یونایتد منتظر باشند. البته اگر تا آن مدت تیمهای دیگر قاپ ایجنت این بازیکنان را ندزدند.

شاید دو دل بودن تن هاخ برای تصمیم گیری برای قرارداد با این بازیکنان و مبلغ قرارداد نیز باعث این تصمیم شده است. چرا که تن هاخ شاید منتظر دیدن عملکرد آنها تا رسیدن زمستان است تا بهتر تصمیم گیری کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بالاترین قرارداد سرمربی تیم ملی که در جام جهانی حضور دارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حاضر هستند و رقم قرارداد بسیار بالایی […]