کد خبر : 32001
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۳۲

خبر خوش برای نیجریه بازگشت ویکتور اوسیمن به بازی مقابل آفریقای جنوبی

خبر خوش برای نیجریه بازگشت ویکتور اوسیمن به بازی مقابل آفریقای جنوبی
بازگشت ویکتور اوسیمن به بازی مقابل آفریقای جنوبی در نیمه نهایی جام ملتهای آفریقای جنوبی خبر امیدوار کننده ای می تواند باشد تا نیجریه مقابل حریف خوب خود دست بالاتر را نیز داشته باشد.؛

دیدار نیمه نهایی جام ملتهای آفریقا بین نیجریه و آفریقای جنوبی در شرایطی روز چهارشنبه برگزار می شود که احتمال عدم حضور ویکتور اوسیمن ستاره مسابقات وحود داشت.

در شرایطی که مهاجم 25 ساله نیجریه ای ها در کمپ تمرینی نیجریه نیز به دلیل مصدومیت حاضر نبوده و حتی به شهر بواکه در کشور ساحل عاج سفر نکرده بود گمانه زنی ها در خصوص غیبت وی در دیدار نیمه نهای بالا رفته بود.

در این مدت اوسیمن در حال پیگیری کارهای درمان خود بود. در نهایت با انجام بررسی های پزشکی مشخص شد ویکتور اوسیمن می تواند نیجریه را در دیدار نیمه نهایی ملتهای آفریقا مقابل تیم آفریقای جنوبی همراهی کند.

با این وجود طی بیانیه رسمی اعلام شده از سوی تیم ملی نیجریه ویکتور اوسیمن می تواند همراه نیجریه شده و روال عادی تمرینات خود را نیز طی کند.

ویکتور اوسیمن

با این وجود در تمرین عصر روز سه شنبه تیم ملی نیجریه  ویکتور اوسیمن می تواند حاضر شود. او از امیدهای تیم ملی کشورش در بازی روز چهارشنبه خواهد بود.

چه بسا با قرارگیری در ترکیب ثابت تیمش از امیدهای اصلی گل زدن و همچنین راهیابی تیم ملی کشورش به دیدار نهایی نیز باشد.

بازگشت ویکتور اوسیمن به بازی مقابل آفریقای جنوبی در نیمه نهایی جام ملتهای آفریقای جنوبی خبر امیدوار کننده ای می تواند باشد تا نیجریه مقابل حریف خوب خود دست بالاتر را نیز داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها