کد خبر : 15912
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۰۸

ترافیک در خط دفاعی استقلال با مهره های بزرگ

ترافیک در خط دفاعی استقلال با مهره های بزرگ
ترافیک در خط دفاعی استقلال با مهره های بزرگ همچون سیلوا، سیاوش یزدانی، مرادمند و غلامی به وجود آمده است.؛

مهره های بزرگی که استقلال تهران در خط دفاعی دارد، باعث شده تا آنها در این خط با بهترین ها در ترافیک نفراتی مواجه شوند. بازیکنان بزرگی که هر کدام جزو کم اشتباه ترین مدافعان در بازی های گذشته بودند.

سیلوا، عارف غلامی و سیاوش مرادمند بازیکنان و مدافعان اول ساپینتو در استقلال هستند. حالا اگر به این لیست بازیکن با انگیزه و کارنامه داری مثل سیاوش یزدانی که از ابتدای فصل حتی فرصت یک دقیقه بازی کردن برای تیمش را نیز پیدا نکرده اضافه کنیم، شرایط برای انتخاب مدافعان استقلال سخت تر خواهد شد. البته یزدانی اخیرا دچار حاشیه هایی نیز شده است.

یزدانی که به ساپینتو واژه تولد ندیده را در آخرین توئیتش به کار برده بود، باعث احظار به کمیته انضباطی شد. همچنین مشکلات خدمت سربازی و جدا شدن مقطعی یزدانی از استقلال نیز منجر شده بود تا وی برای مدتی از تمرینات و همچنین شرایط مسابقه به دور باشد.

ترافیک در خط دفاعی استقلال با مهره های بزرگ

سیاوش یزدانی در تمرینات استقلالی ها

چنانچه شرایط برای بازگشت یزدانی نیز در استقلال هموار شود، این ترافیک استقلال در خط دفاعی با مهره های برجسته بیشتر نیز خواهد شد.

استقلال در خط دفاعی تا هفته هشتم جزو بهترین های لیگ بوده و می تواند با ادامه این روند دستکش طلایی را نیز به سیدحسین حسینی ارمغان بیاورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها