کد خبر : 20929
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

سیاوش یزدانی برای ترکیب استقلال می جنگد یا جدا می شود؟

سیاوش یزدانی برای ترکیب استقلال می جنگد یا جدا می شود؟
یزدانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال تهران می جنگد یا جدا می شود؟؛

سیاوش یزدانی در ترافیک خط مدافعان استقلال دو راه بیشتر ندارد. او برای قرارگیری در فهرست اصلی یا باید جنگیده و توانایی خود را در ذهن ساپینتو و کادر فنی افزایش دهد یا از استقلال جدا شود.

یزدانی پیش از اعزام به خدمت سربازی از ستون های دفاعی استقلال بود. فرهاد مجیدی نیز به شکل ویژه ای به این مدافع اطمینان می کرد. اما نیم فصل دوری فوتبال او و اعزام به بندر انزلی به علت خدمت سربازی باعث شد تا ضربه بزرگی به او زده شود.

کادر فنی استقلال در 13 بازی که در این فصل بازی کرده یک بازی نیز به سیاوش یزدانی حتی در حد یک دقیقه میدان نداده است. حتی در دربی هفته پیش نیز که عارف غلامی مصدوم شده بود به یزدانی فرصت بازی داده نشد. در ان دیدار ترجیه ساپینتو بر این بود که به جای او از مرادمند استفاده شود.

با این شرایط باید منتظر تصمیم نهایی سیاوش یزدانی باشیم. ترجیح دادن رفتن به تیم دیگر برای قرارگیری در فهرست اصلی یا ماندن و جنگیدن برای بازیابی شرایط گذشته خود و قرارگیری در ترکیب اصلی.

از شانس بد یزدانی مدافعان و رقبای هم تیم او نیز در این فصل خوب بازی کرده اند. بازی کم اشتباه آنها باعث شده تا به یزدانی فرصت بازی نرسد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها