کد خبر : 13123
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

تساوی رن با نماینده ترکیه در دیدار جنجالی

تساوی رن با نماینده ترکیه در دیدار جنجالی

به گزارش مارال نیوز، دیدار جنجالی، مهم و پرحاشیه رن با نماینده ترکیه یعنی فنرباغچه در یک بازی زیبا و تساوی پرگل در نهایت به اتمام رسید. این دیدار دو گل برای هر دو تیم داشت تا نتیجه 2 بر 2 مساوی به اتمام برسد. گلهای تیم خوب فنرباغچه در این بازی در دقایق 60

به گزارش مارال نیوز، دیدار جنجالی، مهم و پرحاشیه رن با نماینده ترکیه یعنی فنرباغچه در یک بازی زیبا و تساوی پرگل در نهایت به اتمام رسید.

این دیدار دو گل برای هر دو تیم داشت تا نتیجه 2 بر 2 مساوی به اتمام برسد.

گلهای تیم خوب فنرباغچه در این بازی در دقایق 60 , لحظات پایانی بازی یعنی 92 توسط عرفان قهوه چی و اینر والنسیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

رن نیز در این بازی 10 نفره شده بود که البته دو گل خود را نیز به فاصله کمتر از دو دقیقه در دقایق 52 و 54 روی غافلگیری مدافعان فنرباغچه توسط تریر و ماجر به ثمر رساند.

از دقیقه 83 بازیکن خوبی به نام «حمر ترائوره» از تیم رن اخراج شد تا این تیم در بازی خانگی 10 نفره بازی را مقابل فنرباغچه دنبال کند.

از دیگر نتایج مهم روز گذشته می توان به پیروزی یک بر صفر لارناکا مقابل دیناموکیف و برد 2 بر 1 بوده مقابل زوریخ اشاره کرد. تیم ژوزه مورینیو یعنی آ اس رم نیز مقابل نماینده فنلاند یعنی هلسینکی با 3 گل به برتری رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
افشای مخفیانه صحبت امباپه با تیم اروپایی برای قرارداد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آ اس گزارش جنجالی و خاصی از تیم […]