کد خبر : 12254
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

بهترین عملکرد چند سال اخیر حامد لک در مس رفسنجان

بهترین عملکرد چند سال اخیر حامد لک در مس رفسنجان

ستاره گذشته پرسپولیس حامد لک در لباس مس رفسنجان با کلین شیت های پیاپی یکی از بهترین عملکردهای چند وقت اخیر خودش را به نمایش گذاشته است. حامد لک در لباس مس رفسنجان توانسته با بازی های زیبا و عکس العمل های خوبش به همان حامد لکی تبدیل شود که انتظار آن وجود داشت. لک

ستاره گذشته پرسپولیس حامد لک در لباس مس رفسنجان با کلین شیت های پیاپی یکی از بهترین عملکردهای چند وقت اخیر خودش را به نمایش گذاشته است.

حامد لک در لباس مس رفسنجان توانسته با بازی های زیبا و عکس العمل های خوبش به همان حامد لکی تبدیل شود که انتظار آن وجود داشت.

لک با چنین عملکردی حتی می تواند لباس تیم ملی را نیز بپوشد.

بهترین عملکرد چند سال اخیر حامد لک

این دروازه بان که سابقه ایستادن در دروازه پرسپولیس در فینال باشگاه های آسیا را نیز در کارنامه خود دارد، یکی از بهترین دروازه بانهای حالح اضر ایران نیز است.

اوج شاهکار حامد لک در دیدار با فولاد خوزستان بود، دیداری که در آن حامد توانست با وجود امتیاز میزبانی حریف راه های باز شدن دروازه حریف خود را به خوبی مسدود کند و به خوبی مقابل حریف نامدار مدعی خود ایستادگی نماید. البته دیدار با فولاد دارای حواشی زیادی نیز بود که منجر به ایجاد درگیری های لفظی بین او و یکی از لیدرهای فولاد و همچنین مهدی هاشمی نسب نیز شد.

حامد لک در 5 بازی گذشته ای که در لیگ برتر با مس رفسنجان انجام داده تنها یک گل دریافت کرده تا از حیث تعداد کلین شیت ها و گل های خورده در کنار پرسپولیس و علیرضا بیرانوند در رتبه اول قرار بگیرد تا جدی ترین رقیب بیرانوند برای تصاحب دستکش طلایی این فصل نیز این دروازه بان باشد.

حامد لک حالا با محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در حال تجربه دورانی جدید از دوران حرفه ای خود است و باید دید این تیم به مانند فصل پیش می تواند جزو تیمهای مدعی و بالای جدولی برای راهیابی به جام باشگاه های آسیا باشد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گل 3 امتیازی شاهین توکلی برای رفسنجان مقابل تراکتور | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] محسن آذرباد، مس رفسنجان و شاگردان محمد […]