کد خبر : 32310
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵

تغییرات زیاد ژاپن برای بازی با کره شمالی نسبت به بازیهای آسیایی

تغییرات زیاد ژاپن برای بازی با کره شمالی نسبت به بازیهای آسیایی
تیم فوتبال ژاپن برای بازی با کره شمالی نسبت به بازیهای آسیایی تغییرات زیادی را انجام داده است.؛

تیم ملی فوتبال ژاپن در مقایسه با ترکیبی که در جام ملتهای آسیا مقابل ایران فرستاده بود برای دیدار با کره شمالی تغییرات زیادی را انجام داده است.

آنها با 6 تغییر مقابل کره شمالی قرار خواهند گرفت. قرار است کره شمالی و ژاپن در استادیوم ملی توکیو مقابل هم قرار بگیرند. بازی که احتمالا در آن با استقبال خوب هواداران فوتبال دوست ژاپنی نیز همراه شود.

در تغییرات ژاپنی ها این 6 بازیکن نسبت به آخرین بازی ژاپن در جام ملتهای آسیا مقابل ایران در ترکیب سامورایی ها قرار می گیرند. ماچیدا، سوگاوارا، تاناکا، مینامینو، مائدا و ریتسو دوآن؛ بازیکنانی هستند که در دیدار با ایران در ترکیب حضور نداشتند اما مقابل کره شمالی بازی می کنند.

البته سوزوکی دروازه بانی که در بازی های اخیر زیاد هم کم اشتباه نبوده از ابتدا در ترکیب ژاپن به عنوان سنگربان این تیم خواهد ایستاد.

ژاپنی ها مقابل کره شمالی با ترکیب سه سه چهار وارد زمین خواهند شد.

ژاپن

ژاپن پیش از این از مدعی اصلی قهرمانی در بازی های آسیایی قطر محسوب می شد. آنها که در جام جهانی و همچنین رقابت های دوستانه توانسته بودند مچ تیم های بزرگ اروپایی را بخوابانند در رقابت های آسیایی نتوانستند توقعات را برآورده کنند.

عدم دستیابی به موفقیت در آوردگاه قطر برای ژاپن باعث شد تا آنها به مانند اکثر تیم هایی که به موفقیت دست نیافته بودند پوست اندازی بزرگی انجام دهند که برای نمونه استفاده از چنین تغییراتی در اولین بازی ژاپن بعد دیدارهای آسیایی به چشم می خورد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها