کد خبر : 30632
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

فرصت کیلیان امباپه برای تصمیم گیری سرنوشت در پاری سن ژرمن چقدر است؟

فرصت کیلیان امباپه برای تصمیم گیری سرنوشت در پاری سن ژرمن چقدر است؟
به نظر می رسد که فرصت های کیلیان امباپه برای تعیین شدن سرنوشتش در باشگاه پاری سن ژرمن هر روز کمتر از روزهای دیگر می شود؛

روزهای کم امباپه برای حضور در باشگاه جدید یا ماندن در پاری سن ژرمن. به نظر می رسد که فرصت های کیلیان امباپه برای تعیین شدن سرنوشتش در باشگاه پاری سن ژرمن هر روز کمتر از روزهای دیگر می شود.

به نظر فرصتی 12 روزه برای کیلیان امباپه تعیین شده است. او باید تصمیم به جدایی از پاری سن ژرمن و یا تمدید قرارداد با این باشگاه فرانسوی ببندد.

همچنین آخرین خبرها حاکی از این بوده که کیلیان امباپه قطعا تا قبل از بیستم مرداد ماه بایستی در باره آینده خود تصمیم گیری کند.

حدود دو روز پیش نیز ناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن در تمرینات این باشگاه حضور یافت. در این وهله ارتباط و گفتگوی خاصی بین او و امباپه انجام نشد. این برخلاف رویه های قبلی بود تا شکاف و اختلاف و عدم ارتباط خوب بین این دو مشخص شود.

در عکس یادگاری انداخته شده نیز این فاصله محسوس است.

ناصر الخلیفی قبل از معارفه انریکه به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرده بود که اگر کیلیان امباپه بند تمدید قرارداد را فعال نکرده یا بر سر قراردادی جدید توافق نکند. بایستی در تابستان پیش رو از پاری سن ژرمن جدا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها