کد خبر : 16648
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

تغییر به یکباره در سرعت بازیکن نیجریه ای ناپولی

تغییر به یکباره در سرعت بازیکن نیجریه ای ناپولی
تغییر به یکباره در سرعت بازیکن نیجریه ای ناپولی به نام اوسیمین باعث شد تا آنها با این حربه مقابل رم به برتری برسند.؛

در دیدار دیشب ناپولی با رم بار دیگر شاهد شگرد خاص مهاجم نیجریه ای ناپولی بودیم. شگردی که همراه با تغییر سرعت ناگهانی این بازیکن بود. سرمربی ناپولی لوچانو اسپالتی نیز به این موضوع تاکید کرد.

اسپالتی ادامه داد: اوسیمین مهاجم نیجریه ای تیمش با این شگردی که تنها از عهده وی بر می آید فوق العاده ظاهر شد. به گفته این سرمربی چنانچه او توانایی غلبه بر احساسات خودش را داشته باشد می تواند به یک ستاره فوق العاده عالی تبدیل گردد.

اسپالتی تأکید کرد: دیدار با رم برای تیم آنها پر از تله بود. ما به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم. ما توانستیم در این دیدار موقعیت هایی را به دست بیاوریم بدون اینکه شکل و شمایل دفاعی و ترکیب خودمان را از دست بدهیم. همان دو سه موقعیت خوب گلزنی مقابل رم هم توانست ما را به برتری یک گله مقابل رم برساند.

این برد ناپولی را به صدر جدول سری آ رساند. آنها با اختلاف 29 امتیازی شدند تا میلان و لاتزیو نزدیک ترین تعقیب کنندگان این تیم باشند. البته فاصله امتیازی نسبتا خوبی نیز بین ناپولی و این دو تیم مدعی ایجاد شده است. میلان 3 امتیاز کمتر و لاتزیو نیز 5 امتیاز کمتر نسبت به ناپولی صدرنشین دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
برد سخت ناپولی صدرنشین لیگ ایتالیا به لطف ضربه پنالتی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سری آ ایتالیا ناپولی مقابل تیم رده 14 […]