کد خبر : 6703
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

باشگاه فعلی کریم انصاری فرد کجاست

باشگاه فعلی کریم انصاری فرد کجاست

کریم انصاری فرد در حال حاضر عضو کدام تیم فوتبال بوده و با چه باشگاهی قرارداد دارد؟ آخرین و جدیدترین تیم کنونی که کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش در آن بازی کرده کجاست؟ به گزارش مارال نیوز، شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران که این شماره پیراهن را از دیگر ملی پوش اردبیلی یعنی

کریم انصاری فرد در حال حاضر عضو کدام تیم فوتبال بوده و با چه باشگاهی قرارداد دارد؟ آخرین و جدیدترین تیم کنونی که کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش در آن بازی کرده کجاست؟

به گزارش مارال نیوز، شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران که این شماره پیراهن را از دیگر ملی پوش اردبیلی یعنی علی دایی به یادگار گرفت؛ در آخرین تمرینات و تیمی که در آن حضور داشت؛ آ اک آتن یوانا بود.

آ.اک یونان و جدایی کریم 

کریم انصاری فرد یک فصل در آ.اک یونان بازی کرد اما سرمربی آرژانتینی تمایلی به خدمت گیری این مهاجم اردبیلی ندارد و به نظر می رسد که کار انصاری فرد در فصل پیش از شروع جام جهانی در آ اک یونان تمام شده است.

حالا کریم انصاری فرد به دنیال تیم جدید است و البته تلاش او عضویت در یک تیم یونانی و بازی در سوپرلیگ این کشور است چرا که همسر او نیز یونانی است.

کریم انصاری فرد پیش از عضویت در آ اک آتن نیز در تیم پانیونیوس و قبلتر از آن نیز المپیاکوس یونان بازی می کرد. دو تی مسرشناسی که از قدیمی ترین و سرشناس ترین تیمهای باشگاهی یونان محسوب می شوند.

طی هفته های آتی باشگاه جدید کریم انصاری فرد مشخص خواهد شد. کریم انصاری فرد در حال حاضر 32 سال سن دارد و  شاید حضور او در این جام جهانی آخرین فرصت برای بازی کردن در این سطح از فوتبال باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بیان کرده باشد کریم انصاری فرد باید از آاک […]

trackback
کریم انصاری فرد در دو راهی تصمیم بزرگ ورزشی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیوز؛ کریم انصاری فرد در دو راهی گرفتن […]

trackback
اولین بازی فیکس کریم انصاری فرد در تیم قبرسی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اولین بار کریم انصاری فرد به عنوان بازیکن […]