کد خبر : 32159
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

تفاوت چلسی قدیم با امروز با داشتن آینده روشن

تفاوت چلسی قدیم با امروز با داشتن آینده روشن
از زبان مدافع کهنه کار چلسی تفاوت چلسی قدیم با امروز با داشتن آینده روشن را بشنویم.؛

به گزارش مارال نیوز، بن چیلول مدافع کهنه کار چلسی در باره تفاوت های چلسی قدیم و امروز و همچنین آینده آبی پوشان لندن سخن گفت.

وی که پیش از دیدار فینال جام اتحادیه بین چلسی و لیورپول صحبت می کرد اعلام کرد ما در این فصل تیمی جوان داشته و اکنون در شروع راهیم. کسب جام در این مقطع می تواند اعتماد به نفس چلسی را برای سایر بازی های فصل و همچنین فصل آتی بیشتر از قبل کند.

بن چیلول در باره تفاوت های این تیم با چلسی سال های دور نیز گفت تیم ما در آن مقطع از بازیکن های باتجربه ای برخوردار بود ولی اکنون در چلسی بازیکن های جوان بیشتری داریم. من اطمینان دارم که با این بازیکن ها آینده ای روشن خواهد بود.

بن چیلول تاکید کرد امثال ما که سالیان زیادی را در این تیم بودیم و از تجربه لازم برخورداریم وظیفه داریم که بازیکنان جوان را راهنمایی کنیم.

او همچنین اعلام کرد کسب جام در جام اتحادیه مهمتر از فینال چمپیونزلیگ برای ماست البته نه از لحاظ اعتبار بلکه به علت آن که در مسیری که در آن حضور داریم موفق شویم.

چلسی با وجود عدم کسب نتایج لازم در لیگ برتر انگلیس در جام اتحادیه خوب ظاهر شده و توانسته تا دیدار نهایی آن صعود کند. آنها امروز در ومبلی باید به مصاف لیورپول در دیدار فینال بروند. این مسابقه از ساعت 18:30 دقیقه پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها