کد خبر : 30559
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

راز تغییر در ذهنیت و رسیدن به موفقیت چلسی با مائوریسیو پوچتینو

راز تغییر در ذهنیت و رسیدن به موفقیت چلسی با مائوریسیو پوچتینو
یکی از رمز و رازهایی که توسط سرمربی چلسی مائوریسیو پوچتینو برای تغییر ذهنیت و همچنین فراموشی شکست های گذشته چلسی در فصل پیش عنوان شد.؛

یکی از رمز و رازهایی که توسط سرمربی چلسی مائوریسیو پوچتینو برای تغییر ذهنیت و همچنین فراموشی شکست های گذشته چلسی در فصل پیش لازم است؛ عنوان شد.

مائوریسیو پوچتینو در این باره توضیحاتی داد. این سرمربی اعلام کرد مهمترین مسئله باور کردن خود توسط بازیکنان و همچنین داشتن اعتماد به نفس است.

او گفت: بایستی مشکلات موجود را پذیرش کنم و با صراحت با آن مواجه شوم. جزئیات متفاوتی نیز در پیش داریم و بایستی بر آنها چیره شویم.

مائوریسیو پوچتینو ادامه داد داشتن اعتماد به نفس بسیار حائز اهمیت است و ما اکنون مهیای آغاز فصل جدیدی هستیم. البته سرمربی جدیدی نیز در بالای تیم حاضر است.

مائوریسیو پوچتینو

قرارگیری سخت بازیکنان در ترکیب ثابت چلسی

همچنین مائوریسیو پوچتینو اضافه کرد در چلسی یافتن پست ثابت و قرارگیری در ترکیب اصلی سخت است. هر کسی که بخواهد در ترکیب ثابت باشد و این روشن است.

این سرمربی در ادامه در خصوص شرایط لوی کالویل نیز توضیح داد. او در این باره گفت هم اکنون در حال صحبت با این بازیکن بوده و مذاکرات خوبی نیز انجام شده ولی این موارد خصوصی است و نمی شود بیشتر در باره آن صحبت کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها