کد خبر : 10695
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

تقابل جالب همراه با خنده و دوستی ژاوی و گواردیولا

تقابل جالب همراه با خنده و دوستی ژاوی و گواردیولا

ورزش مارال نیوز؛ عکس جالب توجه از تقابل دوستانه همراه با خنده های ژاوی و گواردیولا در کنار هم، سرمربی منچسترسیتی پپ گواردیولا در کنار مربی بارسا ژاودی در بازی دیشب تیمهایشان با همدیگر برخورد بسیار صمیمی و گرمی را داشتند که توسط رسانه ها نیز با بازتاب مثبت همراه شد. در عکس زیر استاد

ورزش مارال نیوز؛ عکس جالب توجه از تقابل دوستانه همراه با خنده های ژاوی و گواردیولا در کنار هم، سرمربی منچسترسیتی پپ گواردیولا در کنار مربی بارسا ژاودی در بازی دیشب تیمهایشان با همدیگر برخورد بسیار صمیمی و گرمی را داشتند که توسط رسانه ها نیز با بازتاب مثبت همراه شد.

در عکس زیر استاد و شاگرد قدیمی فوتبال اروپا و اسپانیا در کنار هم و هنگام خوش و بش و برخورد صمیمی با یکدیگر را ببینید.

گواردیولا در حال حاضر برای چندمین سال پیاپی در سکان هدایت منچسترسیتی قرار گرفته اما ژاوی در اولین تجربه سرمربیگری خود در اروپا بعد از حضور موفق در قطر در نیمکت بارسلونا قرار گرفته است.

ژاوی گواردیولا

بهترین سالهای حضور و بازی بارسلونا به روزگاری بر می گردد که بارسلونا از بازیکنی به نام ژاوی هرناندز در خط هافبک خود بهره برده و سرمربی نیز به نام پپ گواردیولا بر روی نیمکت خود داشت. روزگاری که تمام تیمهای اروپایی حساب ویژه ای روی این تیم باز کرده بودند و موفقیتهای کاتالان ها هر روز در رقابتهای مختلف به گوش می رسید.

در چنین مقطع زمانی سبک جدیدی از فوتبال اسپانیا و بارسلونا به نام تیکی تاکا به ورزش جهان معرفی شد که با پاسهای گیج کننده و سرسام آور با کمترین ضربان خطا همراه شده بود. سبکی که اکنون بعد از سالها باز هم بارسلونا با سرمربیگری ژاوی درصدد احیای آن بوده تا علاوه بر افزایش و حفظ مالکیت توپ در گلزنی نیز موفق عمل کنند و بتوانند موفقیت های گذشته را تکرار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اروپا سردار آزمون و طارمی را رو در روی هم قرار داد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اروپا دو رفیق و دوست دیرینه مهدی […]