کد خبر : 13420
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

آیا سوارز مقابل تیم ملی ایران بازی می کند؟

آیا سوارز مقابل تیم ملی ایران بازی می کند؟

در ترکیب دوستانه ایران مقابل اروگوئه آیا لوئیس سوارز بازی خواهد کرد یا مشکل برای ورود سوارز به اردوی اتریش باعث خواهد شد تا سرمربی اروگوئه از این مهاجم کهنه کار سابق بارسا و اتلتیکومادرید مقابل تیم ملی ایران در بازی دوستانه بهره نبرد. لوئیس سوارز که اکنون به عنوان امیدهای اصلی اروگوئه برای درخشش

در ترکیب دوستانه ایران مقابل اروگوئه آیا لوئیس سوارز بازی خواهد کرد یا مشکل برای ورود سوارز به اردوی اتریش باعث خواهد شد تا سرمربی اروگوئه از این مهاجم کهنه کار سابق بارسا و اتلتیکومادرید مقابل تیم ملی ایران در بازی دوستانه بهره نبرد.

لوئیس سوارز که اکنون به عنوان امیدهای اصلی اروگوئه برای درخشش در مسابقات جام جهانی محسوب می شود و با تجربه بالای خود می تواند کارهای مهم و خوبی برای تیم کشورش انجام دهد، مطمئنا در دو بازی دوستانه تیم ملی کشورش نیز حاضر خواهد بود و بعید است که سرمربی تیم ملی اروگوئه از او در کنار سایر ستاره های اروگوئه همچون داروین نونیز، آرائوخو و موزرلرا استفاده نکند.

تنها مشکلی که در خصوص احتمال عدم استفاده از سوارز وجود دارد، مشکل او برای حضور در اردوی اتریش هست.

لوئیس سوارز

در شرایطی که تمام بازیکنان و ستاره های اروگوئه در اتریش حضور دارند تا خود را مهیای بازی با ایران کنند اما بازیکن ناسیونال یعنی سوارز به دلیل مشکلی که برای هواپیمای حامل او اتفاق افتاد هنوز نتوانسته به اتریش سفر کند.

او با وجود انتظار هفت ساعته در فرودگاه مشکلی که برای موتور هواپیما پیش آمده بود را رفع شده ندید تا همچنان در وضعیت بلاتکلیف قرار گیرد.

با این وجود چنانچه سوارز بتواند خود را به موقع به اتریش برساند در ترکیب اروگوئه مقابل ایران نیز مطمئنا قرار خواهد گرفت چرا که سرمربی اروگوئه تمایل دارد تا بازیکنان فیکس و اصلی خود را برای هماهنگی بیشتر در معرض سنجش قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لوئیس سوارز کنار طارمی در قاب ای اف سی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ایران و اروگوئه سوارز و طارمی را در […]