کد خبر : 11771
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

خوش یمن بودن کریم انصاری فرد برای تیم قبرسی

خوش یمن بودن کریم انصاری فرد برای تیم قبرسی

در گام نخست کریم انصاری فرد با اضافه شدن به تیم اومانیا قبرس برای این تیم خوب اروپایی خوش یمن بود و با پا قدم خوب خود برای قبرسی ها مثمر ثمر نیز شد تا جشن پیروزی در اولین دیدار لیگ قبرس را بگیرند. کریم انصاری فرد که چند روزی می شود با این تیم

در گام نخست کریم انصاری فرد با اضافه شدن به تیم اومانیا قبرس برای این تیم خوب اروپایی خوش یمن بود و با پا قدم خوب خود برای قبرسی ها مثمر ثمر نیز شد تا جشن پیروزی در اولین دیدار لیگ قبرس را بگیرند.

کریم انصاری فرد که چند روزی می شود با این تیم قبرسی که در لیگ اروپا نیز حاضر است، قرارداد بسته و تنها چند جلسه با بازیکنان این تیم تمرین کرده، از دقیقه 65 وارد زمین مسابقه شد و توانست پاس گل منجر به پیروزی تیم خود در دقیقه 90 را هم بدهد.

کریم انصاری فرد با پاس گل زیبای خود در این بازی در شرایطی که بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 در حال ادامه بود، نتیجه بازی را عوض کرد. با تیزهوشی و موقعیت شناسی لژیونر ایرانی بازیکنان اومانیا توانستند گل پیروزی را به ثمر رسانده و در هفته دوم سربلند از زمین مسابقه با کسب حداکثر امتیازات خارج شوند.

کریم انصاری فرد در اومانیا

پیش از این سرمربی اومانیا اعلام کرده بود که روی تیزهوشی و توانمندی کریم انصاری فرد حساب ویژه ای باز کرده و با شناخت خوبی که از او در لیگ یونان داشته کریم را به خدمت گرفته است.

اوماینا در لیگ اروپا نیز حاضر است و با تیمهای خوب و بزرگی همچون منچستریونایتد و رئال سوسیداد همگروه هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حضور 15 دقیقه ای انصاری فرد مقابل شریف تیراسپول مولداوی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ای و دیر هنگام کریم انصاری فرد در اولین بازی […]