کد خبر : 11013
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

تمسخر بورنموث توسط تیم هم منطقه ای به دلیل 9 گل خوردن

تمسخر بورنموث توسط تیم هم منطقه ای به دلیل 9 گل خوردن

سایت مارال نیوز؛ با 9 گل خوردن بورنموث مقابل لیورپول ساوتهمپتونی ها اقدام به تمسخر تیم هم منطقه ای خودشان کردند و کنایه جالبی به آنها در صفحه مجاری زدند. در شبی که بورنموث با 9 گل از لیورپول بدرقه شد و بدترین شکست چند وقت اخیر لیگ جزیره را به نام خود ثبت کرد

سایت مارال نیوز؛ با 9 گل خوردن بورنموث مقابل لیورپول ساوتهمپتونی ها اقدام به تمسخر تیم هم منطقه ای خودشان کردند و کنایه جالبی به آنها در صفحه مجاری زدند.

در شبی که بورنموث با 9 گل از لیورپول بدرقه شد و بدترین شکست چند وقت اخیر لیگ جزیره را به نام خود ثبت کرد تیم هم منطقه ای آنها یعنی ساوتهمپتون شوخی و کنایه ای نسبت به این تیم زد و در توئیت باشگاه خود با اشاره به شکست سنگین و غیرقابل باور آنها مقابل لیورپول نوشت:

«اگر به صحبت کردن نیاز داشتید برایمان پیغام مستقیمی را ارسال کنید.»

این طعنه از سوی ساوتهمپتونیها در شرایطی رخ داد که خود آنها نیز در همان شب شکست خوردند البته نه به این وضعیت بد و تلخ بلکه آنها با یک گل از یونایتدی ها شکست خورده بودند.

لیگ جزیره

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز بعد از این پیروزی عجیب از پرگل ترین و بهترین پیروزی لیورول مقابل یک تیم در چند سال اخیر یاد کرد و بازیکنانش را تحسین کرد. کلوپ بر این تاکید کرد که برای بازگشت به چرخه مسابقات و جمع مدعیان نیازمند یک شروع مناسب بودیم که در مقابل بورنموث رقم زده شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها