کد خبر : 32365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

روز و ساعت بازی تراکتورسازی و سپاهان در بازی معوقه هفته شانزدهم

روز و ساعت بازی تراکتورسازی و سپاهان در بازی معوقه هفته شانزدهم
در بازی معوقه هفته شانزدهم تراکتور با سپاهان در چه تاریخ و ساعتی با هم دیدار می کنند؟؛

به گزارش مارال نیوز، در سال جدید سپاهان و تراکتور در فروردین 1403 با هم دیدار می کنند. دیدار حساس تراکتور سازی تبریز و سپاهان اصفهان از بازی های معوق هفته 16 لیگ برتر در فروردین 1403 پیگیری می شود.

در روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 دیدار حساس سپاهان و تراکتور را در تبریز شاهد خواهیم بود. این دیدار که از ساعت 19:30 دقیقه به وقت کشورمان برگزار می شود برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

تراکتورسازی برای این که بتواند در کورس قهرمانی باقی بماند نیاز مبرمی به پیروزی دارد مخصوصا این که آنها از حضور هواداران خود نیز بهره مند هستند و این فرصت خوبی را برای درخشش و کسب موفقیت تراکتور فراهم می کند.

سپاهانی ها نیز که در هفته بیست و یکم لیگ برتر پیش از این مقابل گل گهر توانسته بودند با دو گل به برتری برسند با روحیه خوبی مقابل این تیم پرشور و خوب قرار خواهند گرفت.

تراکتور نیز بازی اخر خود را با پیروزی دو بر صفر مقابل شمس آذر به اتمام برده بود تا هر دو تیم با روحیه و برد در بازی قبلی راهی این دیدار مهم شوند.

تراکتور سازی تبریز و سپاهان اصفهان در کنار استقلال و پرسپولیس در این فصل از شانس های قهرمانی در لیگ برتر کشور محسوب می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها