کد خبر : 16266
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

تنبیه مربی اروپایی به دلیل کنترل نکردن خشم مقابل داور

تنبیه مربی اروپایی به دلیل کنترل نکردن خشم مقابل داور
یورگن کلوپ برای لحظاتی در دیدار با سیتی به شدت عصبانی شد. خشمی که ممکن است به محرومیت طولانی مدت کلوپ از همراهی تیمش بیانجامد.؛

در جریان دیدار لیورپول با سیتی سرمربی مطرح اروپایی یورگن کلوپ به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود. نتیجه این عدم کنترل خشم مقابل داور به نظر برای سرمربی لیورپولیها گران تمام شود.

در دقایق انتهایی مسابقه بود که خطای واضح انجام شده روی محمد صلاح را داور مسابقه نگرفت. سوت نزدن داور به این صحنه باعث شد تا یورگن کلوپ به شدت عصبانی شده و خشم خود را کنترل نکند.

یورگن کلوپ با حمله به سوی داور بنا بر ادعای اتحادیه فوتبال انگلیس ماده سه قوانین انضباطی را نقض کرد. این کار انجام شده از کلوپ احتمالا به محرومیت بیشتر کلوپ منجر شود و او نتواند چند بازی لیورپولی ها را از کنار نیمکت و زمین مسابقه دنبال کند. البته کلوپ از فرصت فرجام خواهی و دفاع از خود برخوردار است اما چنانچه حکم قطعی شود بایستی چند جلسه اعلام شده را محروم گردد.

عصبانیت

عکس لحظه خشم و عصبانیت کلوپ به داور مسابقه سیتی با لیورپول

به نظر می رسد که یورگن کلوپ در ماههای اخیر تحت تاثثیر شدیدترین فشارها قرار گرفته است. این برای ننخستین بار است که تیم تحت هدایت او نتوانسته نتایج مورد انتظاری در لیگ جزیره و شروع آن کسب کند. از این رو ترس از دست دادن جایگاه و محبوبیت خود را دارد. بنابراین کلوپ با جان و دل در تلاش است که به رشد و نتیجه یگری تیمش کمک کند هر چند در این میانه ممکن است گاهی از کوره نیز در رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تشبیه رونالدو به بچه لجباز/ او را بیرون بیاندازید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با تاتنهام با خشم هواداران […]