کد خبر : 1114
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

ناراحتی و افسوس جالب سرمربی قهرمان لیگ اروپا

ناراحتی و افسوس جالب سرمربی قهرمان لیگ اروپا

عکس جالبی از ناراحتی و افسوس پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بابت فرصتهای متعدد از دست رفته تیمش مقابل رئال مادرید در حال وایرال شدن است که در زیر این عکس را می بینید. پپ گواردیولا که پیش از این سابقه انواع درخشش و قهرمانی در جامهای مختلف داخلی و اروپایی باشگاهی را در کارنامه خود

عکس جالبی از ناراحتی و افسوس پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بابت فرصتهای متعدد از دست رفته تیمش مقابل رئال مادرید در حال وایرال شدن است که در زیر این عکس را می بینید.

پپ گواردیولا که پیش از این سابقه انواع درخشش و قهرمانی در جامهای مختلف داخلی و اروپایی باشگاهی را در کارنامه خود به ثبت رسانده حالا در دو قدمی قهرمانی در لیگ باشگاههای اروپا با منچستر سیتی است.

این تیم روز گذشته در دیدار با رئال مادرید و در حالی که از فرصت میزبانی نیز برخوردار بود؛ فرصتهای متعدد گلزنی را از دست داد تا این گونه افسوس و ناراحتی خود را نشان دهد.

افسوس و ناراحتی سرمربی مطرح فوتبال

پپ گواردیولا در حالی که تیمش در مقابل رئال مادرید جلو بود، اما باز این گونه در مقابل از دست دادن فرصتها افسوس می خورد چرا که می دانست این بازی؛ در ورزشگاه اتحاد به پایان نمی رسد و ممکن است این اختلاف گل کمتر در دیدار برگشت به ضرر تیمش تمام شود.

کلافه گی پپ گواردیولا در این دیدار به حدی بود که بارها و بارها از فرصتهای سوخته تیمش و قدرنشناسی مهاجمان در چند قدمی دروازه رئال ناراحت شده و این گونه ناراحتی خود را نشان می داد.

در نهایت این مسابقه حساس با برتری 4 بر 3 منچستر سیتی به پایان رسید. دیدار برگشت این رقابت می تواند مهیج تر از این نیز دنبال شود.

برنده دیدار منچسرسیتی با رئال مادرید، به مصاف برنده لیورپول و ویارئال خواهد رفت. فینالی که سرنوشت قهرمان لیگ اروپای این فصل را مشخص خواهد کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از ناراحتی و غم چهره […]

trackback
عکس افسوس از ته دل عزت اللهی در جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و قاب طلایی از افسوس زیاد سعید عزت […]