کد خبر : 5254
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۰

توضیحات پسر خسرو شکیبایی در خصوص تقلید صدای پدر

توضیحات پسر خسرو شکیبایی در خصوص تقلید صدای پدر

آیا صدای پوریا شکیبایی صدای واقعی خودش است یا از پدرش خسرو شکیبایی تقلید می کند؟ پوریا شکیبایی فرزند پسر خسرو شکیبایی در خصوص تقلید صدای پدرش در جدیدترین فیلمی که بازی کرده توضیحاتی ارائه داده است. در خصوص پدر و پسر دوست داشتنی سینمای ایران در این مطلب، عکسها و توضیحاتی را خواهید خواند.

آیا صدای پوریا شکیبایی صدای واقعی خودش است یا از پدرش خسرو شکیبایی تقلید می کند؟ پوریا شکیبایی فرزند پسر خسرو شکیبایی در خصوص تقلید صدای پدرش در جدیدترین فیلمی که بازی کرده توضیحاتی ارائه داده است.

در خصوص پدر و پسر دوست داشتنی سینمای ایران در این مطلب، عکسها و توضیحاتی را خواهید خواند.

به گزارش مارال نیوز، پوریا شکیبایی در فیلم برف بی صدا می بارد که از شبکه اول سیما پخش می شود، نشان داده که توانایی و قابلیتهای خوبی برای هنرنمایی و حضور در فیلم ها و مجموعه های مختلف دارد.

پوریا شکیبایی با بازی روان و زیبا و طبیعی خود، به نظر می رسد از عهده کاراکتر خود به خوبی در آمده است.

شکیبایی در نقشی که در سریال برف بی صدا می بارد نقش یک کاراکتر تقریبا منفی فیلم را  عهده دار بوده که دیالوگ های سختی هم به ذعم نقادان داشته و جزو بازیگران اصلی آن نیز محسوب می شود.

عکس کودکی های پوریا شکیبایی در کنار خسرو شکیبایی پدر عزیزش

پوریا شکیبایی و خسرو شکیبایی در کودکی

پوریا شکیبایی در کنار پدر

شباهت در چهره و صدای پوریا شکیبایی به گونه ای است که اگر کسی او را هم نشناسد، با کمی توجه می تواند متوجه شود که ایشان شباهت های بسیار زیادی با زنده یاد خسرو شکیبایی دارند.

توضیحات پسر خسرو شکیبایی در خصوص تقلید صدای پدر

عکس پوریا شکیبایی

یکی از نقدهایی که از پوریا شکیبایی انجام شده، تقلید صدای پدرشان خسرو شکیبایی است. پوریا در این خصوص در گفتگویی این گونه عنوان کرده است.

پوریا در پاسخ به این سوال تقلید کردن از صدای پدر نیز عنوان کرده بود:

من افتخار می‌کنم پسر خسرو شکیبایی هستم و برای من سعادتی است که فرزند چنین پدری هستم، اما اصلا دوست ندارم شبیه به او باشم؛ چراکه او یک شخصیت بزرگ و درعین‌حال جداگانه‌ای بوده و من شخصیت دیگری هستم. اساسا شخصیتی نیستم که بخواهم دنبال‌کننده باشم و نمی‌خواهم کسی را تکرار کنم. من نوآوری را دوست دارم، خلق‌کردن را دوست دارم و راستش دوست ندارم چیزی از پدرم تقلید کنم. البته خب به‌هرحال پسر ایشان هستم و طبیعتا یک‌سری شباهت‌ها چه در چهره چه در رفتار‌ها و چه در صدای ما وجود دارد، هرچند راستش من خیلی معتقد نیستم که صدای ما شبیه به هم است. صدای ایشان یک صدای اعجاب‌انگیز و فوق‌العاده بود و صدای من در برابر صدای ایشان اصلا حجمی ندارد. یعنی حتی اگر بخواهم هم نمی‌توانم صدای ایشان را تقلید کنم. در بازیگری هم همین‌طور، در دکلمه‌ها و بیان هم همین‌طور و چندان قضاوت بهتر و بدتری هم ندارم. این منم با همین صدا و ویژگی‌ها و ایشان خسرو شکیبایی بود با آن صدا و ویژگی‌ها.

پوریا شکیبایی

عکس جدید پوریا شکیبایی

با پوریا شکیبایی بیشتر آشنا شویم

پوریا شکیبایی در سال 1362 و در تهران متولد شد. وی در حال حاضر 39 سال سن دارد. در رشته تربیت بدنی استرالیا فارغ التحصیل شده و از 10 سالگی صداپیشگی را تمرین کرده و اکنون نیز در وادی سینما و تلویزیون جزو بازیگران فعال و شناخته شده کشور محسوب می شود.

پوریا شکیبایی

توضیحات پسر خسرو شکیبایی در خصوص تقلید صدای پدر

پوریا از زمانی که 9 سال سن داشت، در فیلم باز باران تجربه یک کار صداپیشگی را در کارنامه خود ثبت کرد و بیگانه با عرصه هنر و فرهنگ نیست و کار حرفه ای خود را به تازگی شروع نکرده است.

در پی درگذشت پدرش خسرو شکیبایی او تصمیم گرفت برای این که خود را با کار و ورزش مشغول کند به استرالیا برود و آنجا به ادامه تحصیل بپردازد تا به آرامش بیشتری دست یابد اما چون به آن دست نیافت شروع به نوشتن کرد و بعد از 8 سال مجددا به کشور برگشت و می گوید که در کشور خود آرامش بیشتری داشته و تجربه می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کورلیونه در پدر خوانده به شهرت […]

trackback
تنها صدای ضبط شده تختی در المپیک توکیو جاودانه شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] صدای چند ثانیه ای که […]