کد خبر : 12065
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

کی روش با چه شرایط و مبلغی در ایران مربیگری می کند

کی روش با چه شرایط و مبلغی در ایران مربیگری می کند

شرایط، مبلغ و مدت قرارداد کارلوس کی روش برای سرمربیگری تیم ملی؛ شرط کارلوس کی روش برای سرمربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی و جانشین شدن به جای اسکوچیچ چیست؟ شرایط کارلوس کی روش برای بازگشت به ایران و نشستن بر روی نیمکت تیم ملی مشخص شد البته این موضوع بر اساس گمانه زنی

شرایط، مبلغ و مدت قرارداد کارلوس کی روش برای سرمربیگری تیم ملی؛ شرط کارلوس کی روش برای سرمربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی و جانشین شدن به جای اسکوچیچ چیست؟

شرایط کارلوس کی روش برای بازگشت به ایران و نشستن بر روی نیمکت تیم ملی مشخص شد البته این موضوع بر اساس گمانه زنی بوده و به صورت رسمی اعلام نشده است.

سایت خبر آنلاین در خبری که ارسال کرده از قرارداد چهار ماهه کارلوس کی روش با تیم ملی خبر داده و گویا با توافق ضمنی انجام یافته تا پایان جام جهانی فوتبال قطر 2022 سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود.

همچنین بین فدراسیون و کارلوس کی روش به صورت غیررسمی تا بدین جای کار توافق شده که برای هر ماه کارلوس کی روش مبلع 50 هزار یورو پرداخت گردد.

مهدی تاج پیش از نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که در صورت نشستن بر کرسی مذکور مذاکرات خود را برای برگرداندن کی روش به ایران انجام خواهد داد و به نظر می رسد که این اتفاق در حال وقوع است و در جلسه امروز فدراسیون فوتبال نیز این موضوع احتمالا به صورت ویژه بررسی خواهد شد تا تصمیم نهایی اعلام شود.

کی روش با تیم ملی مصر توانست به عنوان نائب قهرمانی جام ملتهای آفریقا دست یابد و البته با تیم ناکام در راهیابی به جام جهانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی گراهام پاتر سرمربی چلسی با سوابق تیمها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پاتر در آنها مربیگری کرده است به […]