کد خبر : 11556
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

تکمیل خط حمله پرسپولیس با حضور دیاباته

تکمیل خط حمله پرسپولیس با حضور دیاباته

پرسپولیس تهران توانست در نهایت بعد از انجام مذاکرات طولانی که با شیخ دیاباته داشت، وی را مجاب به حضور در تیم خود که تا بدین جای کار در صدر لیگ برتر حضور دارد؛ کند. فولاد خوزستان نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیسی هاست. با اضافه شدن شیخ دیاباته به پرسپولیس تعداد مهاجمان پرسپولیس افزوده شد

پرسپولیس تهران توانست در نهایت بعد از انجام مذاکرات طولانی که با شیخ دیاباته داشت، وی را مجاب به حضور در تیم خود که تا بدین جای کار در صدر لیگ برتر حضور دارد؛ کند. فولاد خوزستان نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیسی هاست.

با اضافه شدن شیخ دیاباته به پرسپولیس تعداد مهاجمان پرسپولیس افزوده شد و با کامل شدن پازل مهاجمان این تیم، علاوه بر مهدی عبدی، حامد پاکدل و یورگن لوکادیا که در این فصل لباس پرسپولیس را بر تن می کند، بایستی نام شیخ دیاباته سر زن بلندقامت را نیز ببینیم.

در نهایت این مهاجم اهل مالی فرانسوی تبار توانست به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود. شیخ دیاباته فصل پیش شاگرد استراماچونی در الغرافه قطر بود و یک سال قبلتر از آن نیز در استقلال تهران حضور داشت. دیاباته اکنون 34 سال سن دارد.

دیاباته امشب به ایران سفر می کند و از فردا می تواند به عنوان عضوی از باشگاه پرسپولیس معرفی شود. شیخ به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس توافق کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها