کد خبر : 21690
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

کاهش شانس دیاباته برای بازی در پرسپولیس مقابل نساجی

کاهش شانس دیاباته برای بازی در پرسپولیس مقابل نساجی
با توجه به شرکت نکردن شیخ دیاباته در تمرینات پرسپولیس به نظر می رسد شانس های او برای حضور مقابل نساجی نیز کمتر شده باشد.؛

به نظر می رسد با عدم حضور شیخ دیاباته در تمرینات گروهی پرسپولیس، شانس وی برای حضور در بازی مقابل نساجی در لیگ برتر کمتر شود.

او امروز نیز نتوانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود. شیخ دیاباته امروز در کنار تیم حضور داشت البته نتوانست و اجازه تمرین را پیدا نکرد تا کارهای پزشکی خود را دنبال کند.

با این اوصاف شانس های شیخ دیاباته برای بازی مقابل نساجی نیز کمتر شد. پرسپولیسی ها فردا یعنی چهارشنبه یک جلسه تمرینی برگزار کرده و بعد آن خود را مهیای بازی با نساجی خواهند کرد.

به نظر می رسد با توجه به غیبت های شیخ دیاباته در تمرین گروهی سرمربی تیم نتواند روی او حساب باز کند. بنابراین باید مقابل نساجی با همان داشته های قبلی به مصاف حریف خود روند. حریفی که سرمربی آن نیز مطهری از مربیان سابق پرسپولیس بوده و شناخت خوبی از شاگردان سابق خود دارد.

پیش تر از این شیخ دیاباته در دیدار پرسپولیس با سپاهان در دیداری دوستانه دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شده بود. موضوعی که منجر به تداوم مصدومیت های این مهره کلیدی گلزن شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تمرین کامل شیخ دیاباته در تمرین پیش از بازی ذوب آهن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دیاباته در تمرین امروز […]