کد خبر : 30803
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

تیبو کورتوا در بازی دوستانه رئال بارسلونا در روز یکشنبه 8 مرداد بازی می کند؟

تیبو کورتوا در بازی دوستانه رئال بارسلونا در روز یکشنبه 8 مرداد بازی می کند؟
دروازه بان اصلی رئال کورتوا در بازی دوستانه با تیم بارسلونا درروز یکشنبه 8 مرداد بازی می کند؟ آیا امکان حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال ماردید در دیدار دوستانه رئال مادرید با بارسلونا در آمریکا وجود دارد؛

دروازه بان اصلی رئال کورتوا در بازی دوستانه با تیم بارسلونا درروز یکشنبه 8 مرداد بازی می کند؟ آیا امکان حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال ماردید در دیدار دوستانه رئال مادرید با بارسلونا در آمریکا وجود دارد؟ حضور یا غیبت کورتوا در ترکیب رئال در بازی دوستانه یکشنبه 8 مرداد را بررسی می کنیم.

دیدار دو تیم رئال با بارسلونا در بازی های پیش فصل لالیگا در آمریکا برگزار خواهد شد. در دیداری که رئال مادرید با دو گل منچستریونایتد را شکست داد کورتوا غایب بود.

با این وجود کارلو آنچلوتی به سوال غیبت یا وجود کوتوا در مقابل بارسا جواب داد. وی اعلام کرد به دلیل احساس دردی که کورتوا داشت صلاح ندیدیم در بازی دیشب از او استفاده کنیم و ریسک کردن نیز در خصوص میدان دادن به کورتوا منطقی نبود.

آنچلوتی تاکید کرد: با این وجود کورتوا در دیدار با بارسلونا در زمین خواهد بود. و قصد داریم از وی استفاده کنیم. همچنین آردا گولر نیز به زودی شرایط بازی برای رئال مادرید را پیدا خواهد کرد.

همچنین کارلو آنچلوتی تصریح کرد کاسمیرو با وجود جدا شدن از رئال را دوست داشته و اسطوره رئالی ها است و از نگاه ما کاسمیرو همچنان بازیکن رئال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی مارین فرمین لوپز مارتین هافبک جوان بارسلونا | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] هافبک شماره 29 بارسلونا به نام فرمین […]