کد خبر : 8810
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

تیمداری مس سونگون در والیبال و فوتبال تصویب شد

تیمداری مس سونگون در والیبال و فوتبال تصویب شد

مس سونگون ورزقان علاوه بر فوتسال در فوتبال و والیبال هم تیمداری خواهد کرد. تیمداری مس سونگون در لیگ یک والیبال و همچنین لیگ دسته دو فوتبال مصوب شد. در مارال نیوز خواهید خواند. در پی مراسم معارفه ای که برای رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه برگزار شد، هیئت مدیره باشگاه مس

مس سونگون ورزقان علاوه بر فوتسال در فوتبال و والیبال هم تیمداری خواهد کرد. تیمداری مس سونگون در لیگ یک والیبال و همچنین لیگ دسته دو فوتبال مصوب شد. در مارال نیوز خواهید خواند.

خطیبی مس سونگون ورزقان

در پی مراسم معارفه ای که برای رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه برگزار شد، هیئت مدیره باشگاه مس سونگون از تیمداری درلیگ دو فوتبال و همچنن لیگ یک والیبال خبر دادند.

روز گذشته با برگزاری مراسمی، رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید مس سونگون ورزقان معرفی شد و در نهایت از زحمات چند ساله محمدرضا کافی نیز قدردانی به عمل آمد.

رسول خطیبی پیشتر از این به عنوان سرمربی در تیمهایی همچون ماشین سازی تبریز، تراکتورسازی تبریز و آلومینیوم اراک سرمربیگری کرده بود و بیشتر او را به عنوان مربی می شناختیم که حالا با آمدن وی به عنوان مدیرعامل و مسئول مدیریت یک باشگاه باید ببینیم عملکرد وی چگونه پیش خواهد رفت مخصوصا که با تیمداری این باشگاه در والیبال و فوتبال، مسئولیت مدیران این باشگاه نیز خطیرتر خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها