کد خبر : 10989
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

غیبت همراه با ناراحتی سرمربی والیبال آرژانتین در نشست خبری

غیبت همراه با ناراحتی سرمربی والیبال آرژانتین در نشست خبری

سایت مارال نیوز؛ سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین بعد از شکست خاص و عجیب ناراحت کننده تیمش در برابر ایران در میکسدزون حضور نیافت تا به جای وی دستیارش که مربی بدنسازی تیم او می باشد در جمع خبرنگاران حاضر شود. مارسلو مندس در شرایطی در نشست با اصحاب رسانه حاضر نشد که احتمالا انتظار

سایت مارال نیوز؛ سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین بعد از شکست خاص و عجیب ناراحت کننده تیمش در برابر ایران در میکسدزون حضور نیافت تا به جای وی دستیارش که مربی بدنسازی تیم او می باشد در جمع خبرنگاران حاضر شود.

مارسلو مندس در شرایطی در نشست با اصحاب رسانه حاضر نشد که احتمالا انتظار این شکست را نداشت، آنها چند هفته پیش در جام واگنر نیز با همین نتیجه مشابه سه بر دو مغلوب ایران شده بودند.

ایران آرژانتین

آرژانتین این شکست سه بر دو را در شرایطی متحمل شد که در دوره گذشته المپیک به نشان برنز با همین نفراتش دست یافته بود و انتظار باخت در این دیدار مقابل نماینده آسیایی را اصلا نمی کشید.

حالا کار آرژانتین باری صعود کمی مشکل تر نیز شد چون آنها بایستی صد در صد هلند را شکست بدهند، هر چند حریف دیگرشان در گروه یعنی مصر به نظر نمی رسد حریف چندان سختی برای تیم وی و دو تیم دیگر مدعی گروه باشد. دیدار بعدی آرژانتین با هلند در روز دوشنبه خواهد بود.

اکنون مندس در تلاش خواهد بود تا با ریکاوری و آماده سازی ذهنی بازیکنان خود آنها را برای بازی های دیگر پیش رو مهیا کند. شکست تلخ آرژانتین مقابل ایران با تیزهوشی بازیکنان ایرانی و همچنین سرویس های متعددی که آرژانتینی ها خراب می کردند رقم زده شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها