کد خبر : 9545
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

تیم ب بسکتبال ایران حریف ساموراییها نشد

تیم ب بسکتبال ایران حریف ساموراییها نشد

تیم ب بسکتبال ایران در دیدار دوستانه حریف ساموراییها نشد. دیدار دوستانه تیم ملی بسکتبال ایران که با تلفیقی از بازیکنان اصلی و دوم در مقابل سامورایی ها قرار گرفته بود، با شکست ایران همراه شد. به گزارش مارال نیوز، دیدار دوستانه ایران و ژاپن در شرایطی برگزار شد که تیم ملی ایران با تلفیق

تیم ب بسکتبال ایران در دیدار دوستانه حریف ساموراییها نشد. دیدار دوستانه تیم ملی بسکتبال ایران که با تلفیقی از بازیکنان اصلی و دوم در مقابل سامورایی ها قرار گرفته بود، با شکست ایران همراه شد.

به گزارش مارال نیوز، دیدار دوستانه ایران و ژاپن در شرایطی برگزار شد که تیم ملی ایران با تلفیق تعدادی از بسکتبالیستهای ملی پوش و همچنین تیم ایران نوین در توکیو حاضر شده است.

در نهایت نتیجه بازی دوستانه مذکور با اختلاف ناچیز دو تیم و 82 بر 77 به اتمام رسید. نکته قابل توجه در این دیدار حضور پیتر گریگوریان از ایران نوین در بازی نماینده کشورمان بود.

بسکتبال

ایران در این بازی در کوارتر سوم بهتر از سایر کوارترهای دیگر بازی کرده و با 6 امتیاز اختلاف از رقیب سنتیش پیش افتاد. البته فرصت برای جبران این نتیجه برای ایران مقابل سامورایی ها وجود دارد و بسکتبالیستهای دو کشور امروز نیز دیدار دوم دوستانه و تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد.

دیدار اول دو تیم با نتیجه 82 به 77 به سود ژاپن به اتمام رسیده بود و باید دید در بازی دوم و تا ساعاتی دیگر چه نتیجه ای حاصل خواهد شد.

اطلاعات بیشتر از اینکه تیم ملی ژاپن در این دیدار از چه بازیکنانی بهره برده و چن ددرصد شاکله تیمشان اعضای اصلی بودند، ارائه نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها