کد خبر : 21362
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

چرا تیم مس رفسنجان با ربیعی خطرناک است؟

چرا تیم مس رفسنجان با ربیعی خطرناک است؟
دلایل خوب بودن تیم مس رفسنجان و عملکرد مطلوب آنها در لیگ برتر که می توانند از هر تیمی امتیاز بگیرند.؛

تیم مس رفسنجان با سرمربیگری محمد ربیعی به دلیل شاخص های دفاعی، عملکرد خوب تیمی و انسجام و تلاش ویژه بازیکنان و آنالیز صحیح کادر فنی همواره از خطرناک ترین تیمها برای پیروزی و کسب امتیاز محسوب می شود. موضوعی که از چشمان ریکاردو ساپینتو نیز پنهان نمانده است.

ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار استقلال با مس رفسنجان اعلام کرد کار تیم ما در دیدار فردا دشوار می باشد. ما مقابل مس رفسنجانی مسابقه خواهیم داد که تنها یک بار در لیگ برتر شکست خورده است. همچنین این تیم دارای برترین خط دفاعی بوده که دارای 4 گل خورده تا بدین جای کار است. آنها در لیگ خوب بودند و این یک هشدار برای ما است. بنابراین کار استقلال در دیدار فردا مقابل مس رفسنجان دشوار است.

ساپینتو به مصدومان و محرومان خود نیز اشاره کرد و افزود مقابل مس چند بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت. البته این فرصت خوبی برای بازیکنانی که تا بدین لحظه بازی نکردند فراهم می کند تا توانایی خود را نشان دهند. آنان باید به گونه ای عمل کنند که ثابت نمایند شایستگی دادن فرصت را برخوردارند.

ساپینتو همچنین به نیاز تیم خود برای گرفتن سه امتیاز از دیدار با مس رفسنجان نیز اشاره کرد. او گفت تمایل داریم کار خود را در صدر جدول ادامه دهیم. البته به دیدار گل گهر سیرجان و پرسپولیس نیز نیم نگاهی خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها