کد خبر : 12348
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

جرم سلام نازی دادن در اروپا با دستگیری هواداران

جرم سلام نازی دادن در اروپا با دستگیری هواداران

با توجه به اقدامات نژادپرستانه، توهین به بازیکنان سیاه پوست و همچنین سلام نازی دادن تعدادی از هواداران یوونتوس در دیدار با پاری سن ژرمن در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپای این فصل تعدادی از هواداران که تا کنون شمارشان به 4 نفر می رسد دستگیر شدند. هم اکنون تحقیقات گسترده ای توسط پلیس فرانسه

با توجه به اقدامات نژادپرستانه، توهین به بازیکنان سیاه پوست و همچنین سلام نازی دادن تعدادی از هواداران یوونتوس در دیدار با پاری سن ژرمن در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپای این فصل تعدادی از هواداران که تا کنون شمارشان به 4 نفر می رسد دستگیر شدند.

هم اکنون تحقیقات گسترده ای توسط پلیس فرانسه در حال انجام است و طبق قوانین فیفا نیز هر گونه برخوردی که منجر به اقدام نژادپرستانه شود با جرایم شدیدی همراه می شود.

یوفا نیز باشگاه یوونتوس را مسئول رفتار طرفداران خود دانسته است.

آشوب هوادار

فیلمهای ویدیویی نشانگر دادن سلام نازی بوده و این اقدام در اروپا جرم سنگینی محسوب می شود که حتی می تواند در شرایطی با جرم زندان نیز همراه شود.

یوفا تاکید داشته هر تیمی که طرفداران آن رفتار مجرمانه داشته باشد جدای از آن که هواداران آن تیم در بازی داخل خانه آن کار را انجام داده باشد یا میهمان، به عنوان مسئول رفتار طرفداران خود شناخهته می شوند و هر گونه جریمه، مسئولیت نیز بر عهده باشگاه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها