کد خبر : 29285
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

حمایت یوفا از تیلور به علت قضاوت خوب مقابل رم و سویا

حمایت یوفا از تیلور به علت قضاوت خوب مقابل رم و سویا
آنتونی تیلور از حمایت سخت یوفا اتحادیه فوتبال اروپا برخوردار است. داور دیدار دو تیم سویا و آ اس رم در فینال لیگ اروپا مورد حمایت یوفا قرار گرفته است؛

آنتونی تیلور از حمایت سخت یوفا اتحادیه فوتبال اروپا برخوردار است. داور دیدار دو تیم سویا و آ اس رم در فینال لیگ اروپا مورد حمایت یوفا قرار گرفته است.

حملات تندی که از سوی مورینیو و همچنین هواداران آ اس رم به تیلور داور سرشناس این بازی انجام شد. با این وجود یوفا از نوع عملکرد و قضاوت تیلور داور این بازی رضایت دارد. آنها همچنان پشت این داور ایستاده اند و حمایت خود را با دعوتی رسمی برای تماشای یک دیدار خاص عیان ساختند.

یوفا برای دلجویی و نشان دادن حمایت از تیلور از این داور برجسته باتجربه به همراه حانواده وی دعوت کرده تا از نزدیک و در ورزشگاه تماشاگر بازی دو تیم اینتر میلان و منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشند.

هواداران رم بعد دیدار فینال لیگ اروپا توهین هایی به تیلور و همچنین خانواده وی داشتند. یوفا از عملکرد تیلور رضایت داشته و همچنین به دلیل حملات و موضع های تند مورینیو نسبت به این داور احتمالا محرومیت سنگینی برای این سرمربی وضع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها