کد خبر : 1354
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

جریمه سخت و سنگین فیفا برای چندین تیم ملی فوتبال

جریمه سخت و سنگین فیفا برای چندین تیم ملی فوتبال

جریمه سخت و سنگین فیفا برای چندین تیم ملی فوتبال انجام پذیرفت. فیفا چندین تیم را به دلیل تخلفات یا کم کاریهای انجام یافته در سطح ملی نقره داغ کرده و با جریمه و مجازات سنگین آنها را مواجه ساخت. شاید سنگین ترین جریمه ای که روز گذشته توسط فیفا انجام یافت می توان به

جریمه سخت و سنگین فیفا برای چندین تیم ملی فوتبال انجام پذیرفت. فیفا چندین تیم را به دلیل تخلفات یا کم کاریهای انجام یافته در سطح ملی نقره داغ کرده و با جریمه و مجازات سنگین آنها را مواجه ساخت.

شاید سنگین ترین جریمه ای که روز گذشته توسط فیفا انجام یافت می توان به جریمه 171 هزار یورویی سنگال اشاره کرد. سنگال در جریان دیدار با مصر تخلفاتی داشت که آن باعث اعمال این جریمه سنگین به همراه محرومیت از بازی بعدی و انجام یک بازی بدون تماشاگر شد.

از دیگر جریمه های روز گذشته فیفا مربوط به جریمه بیش از 146 هزار یورویی نیجریه اشاره کرد. همچنین نیجریه نیز یک بازی خود را بدون تماشاگر برگزار خواهد کرد.

دلیل این جریمه نیجریه شورش و تجمع هواداران نیجریه ای در مقابل غناییها بود.

الجزایر نیز از جریمه و تنبیه سنگین و سخت فیفا دور نماند و این کشور نیز 3 هزار فرانک جریمه شد.

لبنانیها نیز 100 هزار فرانک جریمه شدند. دلیل آن پرتاب اشیا به زمین مسابقه از سوی تماشاگران در جریان دیدار با سوریه بود. فدراسیون بین المللی فیفا تیم ملی ایران را نیز با یک اخطار همراه کرد چرا که قوانین ایمنی و امنیت مدنظر فیفا در دیدار با عراق لحاظ نشده بود.

پیشتر از این فیفا به دلیل راه ندادن زنان به ورزشگاه نیز ایران را جریمه کرده بود.

چنین جرایم و احکام سنگین مالی یا محروم کردن تیمها از بازی همراه با تماشاگر برای توجه بیشتر تیمها به رعایت قوانین بین المللی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها