کد خبر : 10077
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

جنجال بازی سپاهان نساجی و توبیخ احتمالی داور

جنجال بازی سپاهان نساجی و توبیخ احتمالی داور

ورزشی مارال نیوز؛ جنجال و اتفاقات خاص به وقوع پیوسته در جریان بازی سپاهان و نساجی با توبیخ داور همراه  خواهد شد؛ البته این اتفاق از سوی کمیته داوران هنوز به صورت صد در صدی اعلام نشده و گمانه زنی رسانه ای است. ممکن است جنجال و اتفاقات اخیر وقوع پیوسته در بازی سپاهان اصفهان

ورزشی مارال نیوز؛ جنجال و اتفاقات خاص به وقوع پیوسته در جریان بازی سپاهان و نساجی با توبیخ داور همراه  خواهد شد؛ البته این اتفاق از سوی کمیته داوران هنوز به صورت صد در صدی اعلام نشده و گمانه زنی رسانه ای است.

ممکن است جنجال و اتفاقات اخیر وقوع پیوسته در بازی سپاهان اصفهان با نساجی مازندران با توبیخ و جریمه داور همراه شود. البته باید منتظر خبرهای رسمی کمیته داوران باشیم تا ببینیم با اشتباهی که ترابیان در قضاوت یکی از صحنه های مهم انجام داد؛ چه برخوردی خواهد شد.

طبق نظر کارشناسان بایستی دروازه بان سپاهان به دلیل خطایی که انجام داد از زمین مسابقه اخراج و با کارت قرمز همراه می شد که این اتفاق نیافتد البته این موضوع همراه با به جنجال کشیده شدن بازی نیز برای لحظاتی شد تا نساجی ها نسبت به نظر داور شدیدا گلایه و انتقاد داشته باشند.

جنجال آفرینی سپاهان نساجی

سپاهان اصفهان نیز مدعی است که پیش از به وقوع پیوستن لحظه خطای مظاهری روی بازیکن نساجی؛ بایستی خطایی به سود سپاهان اعلام می شد و در چنین شرایطی اتفاقات و شرایط بازی ممکن بود به گونه ای دیگر رخ دهد.

خبرگزاری فارس با پیگیری هایی که انجام داده نوشته که احتمالا اشتباه ترابیان با چند هفته محرومیت و عدم قضاوت او در لیگ برتر همراه شود.

دیدار نساجی و سپاهان در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زرد پوشان اصفهان به پایان رسید تا آنها با اقتدار در صدر جدول قرار بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها