کد خبر : 14031
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

مصدومیت کمر علیرضا بیرانوند تا چه حد مشکل زا است

مصدومیت کمر علیرضا بیرانوند تا چه حد مشکل زا است
مصدومیت کمر علیرضا بیرانوند آیا جدی است و این بازیکن به دلیل مصدوم شدن شدید دوباره می تواند در بازی با سنگال بازی کند؟؛

میزان مصدوم شدن علیرضا بیرانوند از ناحیه کمر تا چه حدی جدی است و بیرانوند دروازه بان شماره یک ملی پوش آیا می تواند در دیگر بازی ها تیم ملی و پرسپولیس را همراهی کند؟

علیرضا بیرانوند در تمرینات تیم ملی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و این موضوع باعث شد تا وی در چند تمرین تیم ملی را همراهی نکند اما به بازی با اروگوئه توانست خودش را برساند و درون دروازه تیم ملی نیز بایستد.

با این وجود دقیقه 60 مسابقه با اروگوئه بود که مجددا درد علیرضا بیرانوند از ناحیه کمر شدت بیشتری گرفت تا او نتواند مسابقه را ادامه دهد و کی روش نیز ریسک نکرده و سریعا او را با عابدزاده تعویض نماید.

عکس بیرانوند در تمرینات جدید تیم ملی در اتریش

مصدومیت کمر علیرضا بیرانوند تا چه حد مشکل زا است

با تعویضی که انجام شد عابدزاده درون دروازه ایران ایستاد و به مدت 60 دقیقه مقابل اروگوئه قرار گرفت و او هم نمایش کم نقصی از خود به نمایش گذاشت با این وجود بیرانوند نیز در مدت یک ساعتی که دروازه بان تیم ملی بود، مقابل اروگوئه نمایش خوبی از خود نشان داده و دو شوت زیبای نونیز را نیز به خوبی گرفت تا با عکس العمل مناسب خود نمره خوبی را کسب کند.

حالا نگرانی کادر فنی از بیرانوند بیشتر شده است؛ او دو بار از یک ناحیه از کمر دچار مصدومیت شده و این اتفاق شاید باعث شد تا کی روش ریسک نکرده و با وجود قرارگیری در شرایط مسابقه بیرانوند به او استراحت دهد و در مقابل سنگال به او بازی ندهد؛ اتفاقی که باید منتظر یحیی گل محمدی نیز باشیم و ببینیم او نیز در صورت تداوم مصدومیت بیرانوند از این کار پیروی خواهد کرد یا نه؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها