کد خبر : 32251
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

حذف زودهنگام استقلال از جام حذفی مقابل مس رفسنجان

حذف زودهنگام استقلال از جام حذفی مقابل مس رفسنجان
تیم فوتبال استقلال از جام حذفی مقابل مس رفسنجان حذف زودهنگامی را تجربه کرد.؛

به گزارش مارال نیوز، امروز ازمرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دو تیم استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم رفتند. بازی که از ساعت 17 برگزار شد.

در این دیدار ابتدا استقلالی ها در دقیقه 12 به یک ضربه پنالتی رسیدند. پنالتی که روی اشتباه در محاسبات حامد لک و برخورد او با مهاجم استقلال هنگام زدن ضربه سر بازیکن آبی پوش اتفاق افتاد.

با این وجود حامد لک اشتباه خود را جبران کرده و با تشخیص درست ضربه پنالتی حردانی توانست ضربه او را مهار کند.

در ادامه کار محمدمهدی محبی روی پاس سعید واسعی در دقیقه 25 تونست مس رفسنجان را پیش بیاندازد. در نیمه دوم نیز در دقیقه 67 منتظر محمد در تک به تک خود با حسینی با یک ضربه چیپ دقیق توانست دروازه سیدحسین حسینی را به زیباترین شکل ممکن باز کند.

استقلالی ها در دقایق آخر بازی یک گل نیز زدند که به دلیل خطای پیش از به ثمر رسیدن این گل هنگام خروج حامد لک و برخورد با او بر روی هوا این گل مردود اعلام شد.

تمرکز اصلی استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر بعد حذف از لیگ برتر

با توجه به نتیجه پیش آمده و همچنین عدم حضور استقلال در جام باشگاه های آسیا حالا تمرکز نکونام و شاگردانش باید برای قهرمانی در لیگ برتر باشد. تنها جامی که برای آنها باقی مانده و می توانند در آن در این فصل به عنوان قهرمانی دست یابند.

تیم فوتبال استقلال تهران در حال حاضر با سه امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و شرایط خوبی را در لیگ برتر دارد.

برتری دو تیم مدعی سپاهان و پرسپولیس در یک شانزدهم نهایی جام حذفی

در دیگر بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سپاهان و پرسپولیس با نتیجه مشابه سه بر صفر توانستند به ترتیب شمس آذر قزوین و نفت و گاز گچساران را شکست دهند. بازی هایی که هر دو تیم در آن میزبان بودند.

دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان علاوه بر جام حذفی همچنان از شانس قهرمانی در لیگ برتر نیز برخوردارند و از رقبای سرسخت استقلال باری دستیابی به این مهم محسوب می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها