کد خبر : 9949
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

ساعت پرواز در فرودگاه رشت نشست خبری ساپینتو را لغو کرد

ساعت پرواز در فرودگاه رشت نشست خبری ساپینتو را لغو کرد

به گزارش مارال نیوز، ساعت پرواز اعلامی باعث لغو نشست خبری ریکاردو سپاینتو سرمربی استقلال تهران در استان گیلان، رشت شد. با توجه به همزمان شدن ساعت و زمان نشست خبری با پرواز استقلالیها ساپینتو قادر به شرکت در نشست خبری قبل از شروع مسابقه با ملوان نخواهد بود. استقلال در تقابل حساس خود در

به گزارش مارال نیوز، ساعت پرواز اعلامی باعث لغو نشست خبری ریکاردو سپاینتو سرمربی استقلال تهران در استان گیلان، رشت شد. با توجه به همزمان شدن ساعت و زمان نشست خبری با پرواز استقلالیها ساپینتو قادر به شرکت در نشست خبری قبل از شروع مسابقه با ملوان نخواهد بود.

استقلال در تقابل حساس خود در هفته دوم بایستی به مصاف ملوان بندر انزلی برود، دیدار سرنوشت سازی که می تواند امید و شادی را به جمع هواداران دو تیم بازگرداند.

استقلال و ملوان تیمهای هستند که در شروع لیگ و در بازی اولشان نتیجه را به حریفان واگذار کردند و پیروزی در این مسابقه برایشان از نان شب هم واجب تر به نظر می رسد مخصوصا برای استقلال تهران که با بازیکنان بزرگی که خریده در ردیف تیمهای مدعی محسوب می شود و نباید در همان وهله اول با مدعیان فاصله امتیازی ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ساعت و روز بازی والیبال ایران با آرژانتین و مصر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مارال نیوز؛ ساعت پخش مسابقات […]