کد خبر : 4344
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

حضور نداشتن مهدی طارمی در رونمایی از لباس و کیت فصل تیم کنونی

حضور نداشتن مهدی طارمی در رونمایی از لباس و کیت فصل تیم کنونی

حضور نداشتن مهدی طارمی ستاره باشگاه پورتو در رونمایی از لباس و کیت فصل تیم کنونی شایعاتی را در خصوص قطع همکاری مهدی طارمی با پورتو پیش آورده است. به گزارش مارال نیوز، در حالی که مهدی طارمی به عنوان ستاره فصل پورتو محسوب می شد، مطمئنا حضور او در رونمایی از کیت پورتو شاید

حضور نداشتن مهدی طارمی ستاره باشگاه پورتو در رونمایی از لباس و کیت فصل تیم کنونی شایعاتی را در خصوص قطع همکاری مهدی طارمی با پورتو پیش آورده است.

به گزارش مارال نیوز، در حالی که مهدی طارمی به عنوان ستاره فصل پورتو محسوب می شد، مطمئنا حضور او در رونمایی از کیت پورتو شاید مهمتر از دیگر بازیکنان محسوب می شد اما این غیبت، باعث شده تا برخی ها از قطع همکاری مهدی طارمی و یا احتمال ادامه ندادن مهدی با پورتو در فصل آینده خبر بدهند.

عکس حاشیه ساز برای مهدی طارمی

مهدی طارمی حاشیه سازی عکس

عکسی که برای مهدی طارمی حاشیه درست کرد

مهدی طارمی از مهاجمان تاثیرگذار باهوش و تمام کننده قهاری بوده که می تواند در هر تیمی موفق و خوب عمل کند.

حضور مهدی طارمی در لیگ های شاخص اروپایی مثل اسپانیا، انگلیس، آلمان و ایتالیا می تواند پلی برای پیشرفت بیش از گذشته او نیز باشد. هر چند طارمی در پرتغال نیز خوشحال بوده و هواداران بندر پورتو نیز مهدی طارمی را بسیار دوست دارند، اما قرار نیست که یک بازیکن تا ابد در یک تیم ماندگار شود.

با توجه به پیشنهادهای خوب و متعددی که به سمت مهدی طارمی سرازیر شده، این احتمال وجود دارد که مهدی طارمی در فصل آینده با وجود داشتن قرارداد با پورتو، از این تیم جدا شده و به باشگاه دیگری برود.

تاکنون مهدی طارمی و مسئولان باشگاه پورتو در این خصوص صحبتی نداشتند و احتمال جدایی و قطع همکاری طارمی با پورتو در حد حدسیات است.

باید منتظر روزهای آتی و فصل داغ نقل و انتقالات بود و تصمیم نهایی مهدی طارمی مبنی بر ماندگاری در بندر پورتو یا زدن ساز جدایی و رفتن به تیم مطرح دیگری را دید.

به هر حال رقابتهای جام جهانی 2022 قطر نیز در پیش بوده و حفظ آرامش و صلابت و روحیه مهدی طارمی می تواند به او کمک بسزایی برای درخشش در این جام نیز کند.

مطلب مرتبط مهدی طارمی با پورتو تا چه زمانی قرارداد دارد، را نیز دوستداران ورزش بخوانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها