کد خبر : 10005
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

حل دقیقه نودی مشکل لوکادیا برای بازی با پرسپولیس

حل دقیقه نودی مشکل لوکادیا برای بازی با پرسپولیس

ورزشی مارال نیوز؛ مشکل بزرگ یورگن لوکادیا برای بازی کردن با پرسپولیس در دقیقه نود حل شد و این بازیکن می تواند تیمش را در اولین دیدار مقابل فولاد خوزستان همراهی کند. یورگن لوکادیا و هواداران لحظه شمار فرارسیدن روز موعود و دیدن بازی مهاجم هلندی در بازی رسمی هستند تا هم لوکادیا بتواند کیفیت خود

ورزشی مارال نیوز؛ مشکل بزرگ یورگن لوکادیا برای بازی کردن با پرسپولیس در دقیقه نود حل شد و این بازیکن می تواند تیمش را در اولین دیدار مقابل فولاد خوزستان همراهی کند.

یورگن لوکادیا و هواداران لحظه شمار فرارسیدن روز موعود و دیدن بازی مهاجم هلندی در بازی رسمی هستند تا هم لوکادیا بتواند کیفیت خود را به هواداران و مربیان تیم اثبات کرده و هم اینکه انتظار هواداران برای دیدن بازی رسمی لوکادیا با لباس قرمزهای پایتخت و ارتش سرخ به پایان برسد.

پرسپولیس در فصول اخیر به دلیل نداشتن خط مهاجم قوی ضربات سنگینی خورده و امتیازات فراوانی از دست داده و این موضوع باعث عدم موفقیت در الیگ برتر فصل پیش و جام حذفی شده است.

عکس یورگن لوکادیا در تمرینات پرسپولیس

یورگن لوکادیا

اکنون با اضافه شدن لوکادیا طرفداران پرسپولیس امیدوار هستند امسال بتوانند خلا و مشکلات گذشته را در چهارچوب شناسی و باز کردن دروازه حریفان برطرف کنند.

جمعه دیدار سرنوشت ساز پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برگزار خواهد شد و لوکادیا نیز می تواند پرسپولیس را در این دیدار مهم همراهی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ثبت رکورد بد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] می تواند یورگن لوکادیا را استفاده کند […]