کد خبر : 33348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

عملکرد و تیم کنونی لوکادیا بعد جدایی از پرسپولیس

عملکرد و تیم کنونی لوکادیا بعد جدایی از پرسپولیس

سرنوشت لوکادیا ستاره هلندی و مهاجم سابق پرسپولیس بعد از آن که از قرمز پوشان جدا شد. یورگن لوکادیا بعد از آن که از پرسپولیس تهران جدا شد در چه تیمی عضویت داشته و با کدام باشگاه قرارداد دارد. همچنین نگاهی می اندازیم به عملکرد انفرادی یورگن لوکادیا در تیم باشگاهی خود. یورگن لوکادیا با

سرنوشت لوکادیا ستاره هلندی و مهاجم سابق پرسپولیس بعد از آن که از قرمز پوشان جدا شد. یورگن لوکادیا بعد از آن که از پرسپولیس تهران جدا شد در چه تیمی عضویت داشته و با کدام باشگاه قرارداد دارد.

همچنین نگاهی می اندازیم به عملکرد انفرادی یورگن لوکادیا در تیم باشگاهی خود.

یورگن لوکادیا با وجود این که در پرسپولیس دوران خوبی را سپری می کرد با جدایی از پرسپولیس نتوانست عملکرد نسبتا خوب خود در پرسپولیس را ادامه دهد.

این مهاجم که اکنون با تیم دپورتیوو آموریبیتا قرارداد داشته و با این تیم بازی می کند به نیمکت نشین کامل تبدیل شده است.

دپورتیوو آموریبیتا که در لیگ دو اسپانیا حضور دارد، با توجه به شرایط موجود چندان از لوکادیا بهره نمی برد. سرمربی این تیم نیز از یورگن لوکادیا در ترکیب خود استفاده نمی کند و در 6 دیدار اخیر خود فقط 17 دقیقه و مقابل لگانس به یورگن لوکادیا بازی رسیده است.

روند نیمکت نشیی یورگن لوکادیا در تیم باشگاهی دپورتیوو آموریبیتا ادامه دارد و مشخص نیست سرمربی تیم باشگاهیش چه زمانی به وی اعتماد خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها