کد خبر : 11307
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

حمایت رئیس جدید از درخواستهای باشگاه استقلال

حمایت رئیس جدید از درخواستهای باشگاه استقلال

باشگاه استقلال و در رأس آن مصطفی آجرلو به شدت پیگیر گرفتن حق پخش و استفاده از حق باشگاه در تبلیغات محیطی بوده و در این زمینه نشست های مختلفی نیز با سازمان صدا و سیما برگزار کرده است. مهدی تاج که هم اکنون به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال شناخته می شود، در همان

باشگاه استقلال و در رأس آن مصطفی آجرلو به شدت پیگیر گرفتن حق پخش و استفاده از حق باشگاه در تبلیغات محیطی بوده و در این زمینه نشست های مختلفی نیز با سازمان صدا و سیما برگزار کرده است.

مهدی تاج که هم اکنون به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال شناخته می شود، در همان اول کار حمایت خود را از درخواست های باشگاه ها از جمله باشگاه استقلال اعلام کرده است.

تاج در نخستین صحبتهایش اعلام کرده که بایستی موانع حق پخش تلویزیونی، مشکلات ورود خانم ها به ورزشگاه و همچنین موضوع تعلیق فوتبال ایران برطرف شود.

شرایط پیش آمده به گونه ای است که می توان گفت روابط باشگاه استقلال و پرسپولیس با صدا و سیما به تیره ترین حالت خود رسیده و حتی مدیران و مدیر رسانه ای دو تیم مانع از حضور دوربین های صدا و سیما در نشست خبری می شوند و در حضور دوربین های سیما حاضر به صحبت کردن نیستند.

بایستی دید در روزهای آتی با توجه به روابط مدیریتی خوب مهدی تاج چگونه در خصوص مدیریت این موضوع و حمایت از حق باشگاه ها اقدام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها