کد خبر : 10307
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

خبری که بی تابی هلندی ها را به خاطر واینالدوم در پی داشت

خبری که بی تابی هلندی ها را به خاطر واینالدوم در پی داشت

سایت مارال نیوز؛ جورجینیو واینالدوم و خبری که نگرانی و بی تابی هلندی ها را در پی داشت اتفاقی که برای جورجینیو واینالدوم در جریان تمرینات باشگاه رم افتاد باعث نگرانی و بی تابی هواداران فوتبال در هلند شده و علاوه بر آن رمی ها نیز از این اتفاق نگرانند چرا که یکی از بزرگتین

سایت مارال نیوز؛ جورجینیو واینالدوم و خبری که نگرانی و بی تابی هلندی ها را در پی داشت اتفاقی که برای جورجینیو واینالدوم در جریان تمرینات باشگاه رم افتاد باعث نگرانی و بی تابی هواداران فوتبال در هلند شده و علاوه بر آن رمی ها نیز از این اتفاق نگرانند چرا که یکی از بزرگتین خریدهای خود را ممکن است از دست بدهند.

جورجینیو واینالدوم در جریان تمرین روز گذشته شاگردان مورینیو دچار مصدومیت شد و بدین منظور باید مدتی دور از میادین باشد.

مصدومیت واینالدوم شکستگی استخوان درشت نی بوده و ممکن است حداقل 90 روز دور از میادین باشد. انتهای آبان جام جهانی اغاز خواهد شد و با توجه به روزشمار جام جهانی روزهای بازگشت به میادین برابر خواهد بود با آغاز جام جهانی.

هلند واینالدوم نگرانی بی تابی

با چنین مصدومیتی با این تفاسیر جام جهانی را باید بدون واینالدوم ببینیم مگر این که سرمربی هلند بخواهد ریسک کرده و بازیکنی که مدتها دور از تمرینات گروهی و جریان مسابقه بوده و احتمال ناآماده بودن بدنی و همچنین عدم هماهنگی با سایر بازیکنان را دارد را در ترکیب خودش استفاده کند. از این بازیکن استفاده کند.

اتفاقی که برای سران رم و مورینیو نیز خوشایند نبوده و مطمئنا در ادامه روند این باشگاه ایتالیایی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها