کد خبر : 11638
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

رضا میرزایی و دوری از سه بازی اخیر آبی پوشان

رضا میرزایی و دوری از سه بازی اخیر آبی پوشان

در جمع آبی پوشان پایتخت رضا میرزایی که از وینگرهای جدید استقلال در این فصل محسوب می شود به جز بازی اول در سه بازی دیگر فرصت حضور و بازی پیدا نکرده است. این بازیکن مستعد و توانمند تنها در هفته نخست فرصت بازی کردن مقابل سپاهان اصفهان را پیدا کرد، سپاهانی که جزو تیمهای

در جمع آبی پوشان پایتخت رضا میرزایی که از وینگرهای جدید استقلال در این فصل محسوب می شود به جز بازی اول در سه بازی دیگر فرصت حضور و بازی پیدا نکرده است.

این بازیکن مستعد و توانمند تنها در هفته نخست فرصت بازی کردن مقابل سپاهان اصفهان را پیدا کرد، سپاهانی که جزو تیمهای قدیمی میرزایی نیز محسوب می شود تا او در هفته نخست بازی با سپاهان در هفته اول در پست سمت راست به عنوان وینگر برای استقلالیها وارد میدان شود.

بعد از بهبودی وضعیت صالح حردانی ساپینتو به رضا میرزایی فرصت بازی در سه هفته بعد مقابل ملوان بندرانزلی، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان را نداد تا این بازیکن از ترکیب فاصله بگیرد.

به علت اینکه استقلال ستاره های بزرگ و پرتعدادی را خریداری کرده است به این علت حضور در ترکیب اصلی برای هر بازیکنی در این تیم سخت به نظر می رسد و بایستی بازیکنان برای نزدیک کردن خود به تفکرات تاکتیکی و همچنین افزایش آمادگی جسمانی و فیزیکی خود تلاش مضاعفی بکنند.

با این وجود میرزایی در صورت میدان دادن و امکان فرصت بازی های بیشتر مطئنا می تواند توانمندی و ویژگی های بسیار خوب خود را که در تیمهای گذشته خودش نیز نمونه هایی از آن را نشان داده بود را در معرض نمایش بگذارد و بدو نتردید یکی از بهترین های لیگ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها