کد خبر : 31841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

خوش بینی برانکو برای صعود عمان از گروه/ عربستان جدی ترین مدعی گروه

خوش بینی برانکو برای صعود عمان از گروه/ عربستان جدی ترین مدعی گروه
برانکو از جدی ترین حریف خود در مرحله گروهی ملتهای آسیا یعنی عربستان و همچنین سرمربی مطرح آنها و پیشرفت اخیر فوتبال عربستان پیش از شروع بازی حرف زد.؛

در شرایطی امشب عمان با عربستان در اولین بازی خود در جام ملتهای 2023 آسیا بازی خواهد داشت که برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان مطالبی در باره این بازی بیان کرده است.

برانکو اعلام کرده که در گروه آنها عربستانی ها به عنوان نخستین کاندیدا برای صعود از گروه هستند و اطمینان دارد که حریفشان برای قهرمان شدن نیز در تلاشند.

وی با بیان این که گروهی که در آن قرار گرفته اند گروهی خوب بوده و احتمال دارد آنها هم از شانس صعود به دور بعدی برخوردار باشند با این وجود بایستی به تیم هایی همچون قرقیزستان و تایلند نیز احترام گذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان که اخیرا صحبت هایی در خصوص قبول پیشنهاد پرسپولیس گمانه زنی شده و البته خود وی از پرداخت به این موضوع صرف نظر کرده و اعلام داشته تنها تمرکزش در این شرایط موفقیت عمان است عنوان کرد همگان مطلع از پیشرفت فوتبال عربستان در ماهیان اخیر هستیم. چرا که ستاره های بزرگی همچون کریستیانو رونالدو و کریم بنزما و نیمار و دیگر بازیکنان در آنجا حضور به هم رسانده اند.

وی که سابقه حضور در تیم های عربستانی دارد اعلام کرد همچنان نتایج و عملکرد باشگاه های الاهلی و الاتفاق عربستان را پیگیری می کند.

برانکو ایوانکوویچ از سرمربی کنونی عربستان روبرتو مانچینی نیز به عنوان یک سرمربی فوق العاده یاد کرده که با ایتالیا به موفقیت و درخشش بزرگی همچون قهرمانی در یورو 2020 رسیده است و دیدار اول تیمشان با عربستان بسیار دشوار خواهد بود. با این وجود برای کسب نتیجه ای خوب تمامی تلاشمان را به کار خواهیم بست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها