کد خبر : 31831
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

صحبتهای برانکو پیش از دیدار عمان با عربستان در نشست خبری

صحبتهای برانکو پیش از دیدار عمان با عربستان در نشست خبری
برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار عمان با عربستان در نشست خبری جام ملت های آسیا دیدگاه خود را بیان کرد.؛

تیم ملی عمان فردا در دیداری حساس مقابل عربستان سعودی در جام ملت های آسیا قرار خواهد گرفت. اولین بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل عربستان در شرایطی برگزار می شود که اصلی ترین رقیب آنها در مرحله گروهی نیز همین تیم عربستان است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری در باره عربستان اعلام کرد که بازیکنان حریف را می شناسد و اطلاعات مناسبی را از آنها دارند.

برانکو با بیان این که این بازیکنان عربستانی در جام جهانی نیز حضور داشتند تاکید کرد هم عربستان و هم عمان از شانس صعود برخوردارند و این دیدار یک مسابقه ای حیاتی برای هر دو تیم می باشد.

وی به سرمربی تیم ملی عربستان مانچینی و بسیار خوب بودن این مربی نیز اشاره کرد و تاکید کرد آنها تیمی آماده و قدرتمند دارند با این وجود از چنین تیمی هراس نداریم و برایشان احترام قائل هستیم.

برانکو ایوانکوویچ تاکید کرد در دیدار با عربستان بر روی عملکرد خودشان تمرکز خواهند کرد و نمی شود نتیجه این بازی را از الان حدس زده یا پیش بینی کرد. نتیجه مسابقه نیز طبق تلاش تیم ها در روی زمین شکل می گیرد. با این وجود از شاگردانم می خواهم بالاترین کیفیتشان را در زمین بگذارند.

برانکو

برانکو در سودای شکست دادن عربستان

در محافل و رسانه های مختلف از برانکو ایوانکوویچ از گزینه های احتمالی سرمربیگری پرسپولیس تهران بعد از جام ملتهای آسیا یاد شده است.با این وجود به نظر می رسد برانکو در حال حاضر تنها تمرکز خود را برای موفقیت تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا گذاشته است.

او در پاسخ سوالی در این باره نیز اعلام کرده که فردا بازی مهمی دارند و روی این بازی تمرکز دارند. همچنین پاسخ دادن به سوال سرمربیگری پرسپولیس چیزی نیست که در این نشست به آن بپردازد چرا که اکنون در نشست خبری دیدار عربستان و عمان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
خوش بینی برانکو برای صعود عمان از گروه/ عربستان جدی ترین مدعی گروه | مارال نیوز
3 ماه قبل

[…] امشب عمان با عربستان در اولین بازی […]