کد خبر : 29599
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

«دایچی کامادا» از بوندسلیگا و فوتبال آلمان خداحافظی می کند؟

«دایچی کامادا» از بوندسلیگا و فوتبال آلمان خداحافظی می کند؟
احتمال خداحافظی «دایچی کامادا» از بوندسلیگا و فوتبال آلمان در پی اتمام قرارداد با اینتراخت فرانکفورت وجود دارد. ستاره 26 ساله ژاپنی فاصله چندانی با جدایی از اینتراخت فرانکفورت ندارد؛

احتمال خداحافظی «دایچی کامادا» از بوندسلیگا و فوتبال آلمان در پی اتمام قرارداد با اینتراخت فرانکفورت وجود دارد. ستاره 26 ساله ژاپنی فاصله چندانی با جدایی از اینتراخت فرانکفورت ندارد.

با توجه به رد شدن پیشنهاد تمدید قرارداد برای این هافبک در این تیم آلمانی احتمالا او از بوندسلیگا و فوتبال باشگاهی آلمان نیز برای مدتی فاصله بگیرد.

اکنون یکی از گزینه های محتمل که به شدت در پی جذب او هستند باشگاه اینتر میلان است. تیم نائب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در نظر دارد تا دایچی کامادا را به خدمت بگیرد.

مهاجم بزرگ ژاپنی دایچی کامادا که از ستاره های مطرح فوتبال شرق آسیا و ژاپن محسوب می شود برچسب 30 میلیون یورویی نیز داشته و در تیررس خرید باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد.

دایچی کامادا 26 سال داشته و 14 بازی ملی نیز برای تیم ملی ژاپن طبق آخرین اطلاعات ویکی پدیا تا سال 2019 داشته است. او در این مدت 4 بار گلزنی نیز کرده بود.

این بازیکن از سابقه حضور و بازی در باشگاه هایی نظیر سنت ترویدنس و ساگان توسو برخوردار است. وی در پست مهاجم بازی کرده و در شهری به نام اهیمه ژاپن متولد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
امتیاز از دست دادن دورتموند مقابل هایدنهایم در هفته سوم بوندسلیگا | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] تنها بازی امشب بوندسلیگا آلمان از هفته […]