کد خبر : 32133
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

تونی کروس برای یازدهمین سال در رئال مادرید باقی می ماند؟

تونی کروس برای یازدهمین سال در رئال مادرید باقی می ماند؟
رئال مادرید با تونی کروس به مدت یک فصل دیگر تمدید می کند تا هافبک ستاره خود را از دست ندهد.؛

آیا کروس خانه ده ساله خود در رئال را ترک می کند؟ تونی کروس ستاره و هافبک آلمانی رئال مادرید که تنها 6 ماه تا پایان قرارداد او با رئال مادرید باقی مانده است.

با این وجود همچنان این بازیکن 34 ساله در فرم ایده آل بدنی قرار داشته و ازآمادگی ذهنی، تمرکز و شرایط بدنی مطلوبی برخوردار است.

از دلایل موفقیت رئال در فصل های اخیر بدون شک درخشش تونی کروس است. بازیکنی که پیش از این اعلام کرده بود می خواهد در دوران اوج خود از فوتبال کناره گیری کند بنابراین تصمیم خود برای وداع از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن را در سال جاری گرفته بود. با این وجود طبق ادعای ال چیرینگیتو به نظر می رسد تونی کروس می خواهد برای یک فصل دیگر قراردادش را با رئال مادرید تمدید نماید.

در این صورت قرارداد این بازیکن تا سال 2025 تمدید می شود و یک فصل دیگر این بازیکن در رئال باقی می ماند.

طبق آنچه که رسانه ها اعلام کرده اند قرارداد تونی کروس نیز از مدت ها پیش به هافبک آلمانی تیمشان رسیده و آن چیزی که مانده فقط امضای نهایی تونی کروس است.

در صورت وقوع این اتفاق برای یازدهمین سال باید شاهد پوشیدن لباس رئال مادرید برای کروس باشیم.

تونی کروس

احتمال حضور برای یک فصل دیگر برای تونی کروس

تونی کروسی که تعصب خود را از مدت ها پیش به لباس این تیم نشان داده بود و حالا هم می خواهد در لباس رئال مادرید از دنیای فوتبال آن هم در دوران اوج خود خداحافظی کند و حتی به تیم های عربی که مطمئنا مبالغ بالایی را برای او می توانند پیشنهاد بدهند فکر نکند. یا به لیگ کشورهایی مثل آمریکا و چین نرفته و در همین مادرید کفش هایش را بیاویزد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها