کد خبر : 29625
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

درد عضلانی مایک ماینان و احتمال دوری از مسابقات

درد عضلانی مایک ماینان و احتمال دوری از مسابقات
درد عضلانی و مصدومیت نسبتا بزرگی که مایک ماینان دروازه بان تیم ملی فرانسه با آن مواجه شده است. تا احتمال دوری از مسابقات و بازی های ملی در هفته های پیش رو برای وی بیشتر شود؛

درد عضلانی و مصدومیت نسبتا بزرگی که مایک ماینان دروازه بان تیم ملی فرانسه با آن مواجه شده است. تا احتمال دوری از مسابقات و بازی های ملی در هفته های پیش رو برای وی بیشتر شود.

احتمال دوری از مسابقات مایک ماینان دروازه بان مطمئن تیم فوتبال آث میلان در روزهای آتی وجود دارد. سنگربان مطمئنی که می تواند تبدیل به گلر شماره اول تیم ملی فرانسه و دیدیه دشان شود.

مایک ماینان که با کلین شیت و مهارهای توپ خوب خود در معرض توجه و اعتماد دیدیه دشان نیز قرار دارد، احتمال این که بازی های مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا را از دست بدهد را دارد.

درد عضلانی شدیدی که مایک ماینان با آن مواجه بود. دردی که این ستاره در ساعتهای گذشته داشته باعث شد تا او در تمرین روز گذشته تیم ملی فرانسه حضور نیابد.

با توجه به اینکه هوگو لوریس از بازی های ملی فرانسه وداع کرده، بنابراین این دروازه بان به عنوان سنگربان اصلی فرانسوی ها در معرض مضاعف توجه ها قرار گرفته است. نبود مایک ماینان چالشی بزرگ برای دشان می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها