کد خبر : 20644
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

احتمال اختلاف بنزما با سرمربی فرانسه/ کریم و دشان در نقطه مقابل

احتمال اختلاف بنزما با سرمربی فرانسه/ کریم و دشان در نقطه مقابل
برخی بر این اعتقادند اخلتاف کریم بنزما جدی بوده و این موضوع منجر به ترک تیم ملی فرانسه در جام جهانی در زمان مربیگری دشان شده است.؛

کریم بنزما امروز در پیامی در صفجه رسمی خود از خداحافظی با تیم ملی فرانسه خبر داد. او از بودن در تیم ملی و انجام بازی های ملی کناره گیری نموده است.

این موضوع به نظر می رسد خبر شوکه کننده ای برای فوتبال فرانسه باشد. کریم بنزما برای هر تیمی موهبت بزرگ بود. از دست دادن وی نمی توانست خبر خوش یمن و خوبی برای ورزش این کشور باشد.

با توجه به شنیده شدن زمزمه هایی مبنی بر ادامه کار دیدیه دشان به عنوان سرمربی فرانسه بعد جام جهانی و در یورو 2024 کریم بنزما در پست خود از تیم ملی فرانسه نیز خداحافظی کرد. پیام تلخ غیرقابل انتظاری که فرانسه را از داشتن بهترین مهاجم چند وقت اخیر جهان محروم می کند.

پیش از این نیز اعلام شده بود دلیل نبودن کریم بنزما در جام جهانی 2022 اختلاف با دیدیه دشان بوده است. البته راهیابی فرانسه با دشان به فینال جام جهانی باعث خواهد شد تا از وی انتقاد نشود.

خداحافظی کریم بنزما از تیم ملی

خداحافظی کریم بنزما از تیم ملی

برخی مدعی هستند کریم بنزما قادر به بازی کردن برای تیم ملی کشورش در مراحل حذفی بود اما اختلاف موجود منجر به خداحافظی وی نیز شد. البته آنها هیچ گاه به صورت علنی بر علیه هم مصاحبه نکردند اما ظواهر نشان می دهد بین کریم و دیدیه دشان آن رابطه صمیمانه خوب نیز وجود ندارد مگر این که خلاف آن در ماههای آتی ثابت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اختلاف و دو دستگی در تیم های باشگاهی با آسیب ویرانگر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بیشتری باشند و اختلاف و دو دستگی در آن […]