کد خبر : 27426
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

درهم کوبیدن وستهام توسط نیوکاسل با درخشش جوئلینتون و کالوم ویلسون

درهم کوبیدن وستهام توسط نیوکاسل با درخشش جوئلینتون و کالوم ویلسون
جوئلینتون و کالوم ویلسون دو ستاره نیوکاسل در برد پرگل و درهم کوبیدن وستهام نقش مهمی ایفا کردند. دو ستاره بزرگ لیگ جزیره که در نیوکاسل بازی می کنند در جریان پیروزی 5 بر 1 نیوکاسل مقابل وستهام گلهای بازی را به ثمر رساندند.؛

جوئلینتون و کالوم ویلسون دو ستاره نیوکاسل در برد پرگل و درهم کوبیدن وستهام نقش مهمی ایفا کردند. دو ستاره بزرگ لیگ جزیره که در نیوکاسل بازی می کنند در جریان پیروزی 5 بر 1 نیوکاسل مقابل وستهام گلهای بازی را به ثمر رساندند.

جوئلینتون و کالوم ویلسون هر دو در این رقابت سخت دبل کردند. تنها گل وستهام که در این دیدار میزبان نیز بود توسط کورت زوما در دقیقه 40 به ثمر رسید.

گلهای کالوم ویلسون برای نیوکاسل نیز در دقیقا 5 و 45 و گل های جوئلینتون در دقایق 12 و 90 به ثمر رسید. دیگر گل نیوکاسل نیز توسط الکساندر ایساک در دقیقه 82 به ثمر رسید.

در دیگر دیدار شب گذشته لیگ برتر انگلیس نیز منچستریونایتد در شهر منچستر با یک گل برنتفورد را به سختی شکست داد. مارکوس رشفورد به مانند بازی های گذشته ناجی منچستر شد و در دقیقه 26 روی پاس مارسل سابیتزر تنها گل این رقابت را به ثمر رساند.

منچستر رقیب مستقیم نیوکاسل بوده و هر دو تیم در دیدار دیشب سربلند و پیروز از زمین خارج شدند. تا برای تصاحب رتبه سوم لیگ جزیره رقابت بسیار داغ دنبال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها