کد خبر : 6328
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

نگرانی استقلالی ها از برنگشتن کاوه رضایی به استقلال تهران

نگرانی استقلالی ها از برنگشتن کاوه رضایی به استقلال تهران

کاوه رضایی آیا قراردادش با استقلال را فسخ می کند؟ نگرانی استقلالی ها از برنگشتن کاوه رضایی به استقلال تهران آیا به جدایی رضایی از استقلال نیز ختم می شود؟ به گزارش مارال نیوز، استقلالی ها از عدم بازگشت کاوه رضایی به تهران و طی نکردن روند نهایی قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران کمی

کاوه رضایی آیا قراردادش با استقلال را فسخ می کند؟ نگرانی استقلالی ها از برنگشتن کاوه رضایی به استقلال تهران آیا به جدایی رضایی از استقلال نیز ختم می شود؟

به گزارش مارال نیوز، استقلالی ها از عدم بازگشت کاوه رضایی به تهران و طی نکردن روند نهایی قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران کمی نگران بودند که به نظر می رسد این موضوع در حال برطرف شدن بوده و نگرانی نباید استقلالی ها را تهدید کند.

کاوه رضایی که فصل پیش در شالوا بلژیک بازی می کرد، چند هفته پیش با استقلال تهران به توافق رسید البته توافق کاوه رضایی نهایی نبوده و بایستی برای نهایی کردن با مدیران استقلال دیدار کرده و مراحل رسمی را نیز طی می کرد.

در پی جذب پیمان بابایی به استقلال تهران، نگرانی هایی از اینکه کاوه رضایی تصمیمش عوض شده و به استقلال نیاید وجود داشت چرا که بابایی در کنار آرمان رمضانی و ارسلان مطرهری باعث ترافیک خط حمله استقلال می شد. اما کاوه رضایی پیغامی فرستاده و گفته که در یکی دو روز آتی به تهران خواهد آمد.

استقلال نیز اعلام نموده که پیمان بابایی را برای استفاده در وینگر جذب نموده است و کاوه رضایی در پست تخصصی خود یعنی مهاجم بازی خواهد کرد.

بیوگرافی کاوه رضایی مهاجم شارلوا بلژیک را هم از دست ندهید و بخوانید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در تهران این نگرانی آبی پوشان را […]