کد خبر : 11350
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

دلالیل کاهش محبوبیت و دوست داشتن بایدن توسط آمریکایی ها

دلالیل کاهش محبوبیت و دوست داشتن بایدن توسط آمریکایی ها

چرا در آمریکا محبوبیت جو بایدن افت کرده و آن محبوبیت و دوست داشتن سابق را بایدن نتوانسته داشته باشد؟ از صدر تا نزول محبوبیت جو بایدن که می تواند رأی او یا هم حزبی هایش را در انتخابات کنکره آمریگا و همچنین ریاست جمهوری بشکند. تمامی نظرسنجی ها از افت محسوس محبوبیت جو بایدن

چرا در آمریکا محبوبیت جو بایدن افت کرده و آن محبوبیت و دوست داشتن سابق را بایدن نتوانسته داشته باشد؟ از صدر تا نزول محبوبیت جو بایدن که می تواند رأی او یا هم حزبی هایش را در انتخابات کنکره آمریگا و همچنین ریاست جمهوری بشکند.

تمامی نظرسنجی ها از افت محسوس محبوبیت جو بایدن خبر می دهد، محبوبیتی که به دلیل پایین آمدن شاخص های اقتصادی روز به روز نیز کمتر نیز می شود، طی آن از دلایل عمده کاهش محبوبیت بایدن می توان به نرخ بالای تورم و همچنین اقتصادی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دید اشاره کرد.

در چهار نظرسنجی مختلفی که از ماه می تا کنون انجام شده میانگین رضایت ها از بایدن به 36 درصد رسیده است.

جو بایدن

اقتصاد و مسائل مالی نگرانی عمده آمریکایی ها

مردم  آمریکا نیز در پاسخ به این نظرسنجی ها و لیست بندی و رتبه بندی مهمترین مشکلات کشورشان که جو بایدن در آن درگیر است به موضوع اقتصاد اشاره کردند تا مسائل مالی در صدر نگرانی های آمریکایی ها قرار گیرد.

جمهوری خواهان نیز در کنار مسائل اقتصادی به مشکلاتی همچون افزایش جرم و جنایت و بالا رفتن شاخص و میزان مهاجرت از این کشور اشاره کردند.

دموکرات ها نیز به موضوع محیط زیست تاکید دارند تا این موضوع نیز از دیگر چالش های آمریکایی ها باشد.

علاوه بر آن نگرانی از میزان مراقبت های بهداشتی نیز از دیگر مواردی است که در نظرسنجی ها و مصاحبه ها از سوی مسئولان آمریکایی و مردم عنوان شده که به کاهش محبوبیت جو بایدن نیز منجر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
میزان محبوبیت پوتین در روسیه چقدر است؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به بررسی میزان محبوبیت و طرفداران […]